60%
Obsah
Řidičské dojmy
Myslel jsem si, že na tom byl Renault Megane Coupe-Cabriolet s ovládáním lépe než Sport Tourer před několika lety, alespoň tedy podle toho, co si pamatuji. A se 121 kW Turbem také dobře jede. Je to takové to pěkné nízkotlaké turbo, se kterým je většina benzínových motorů velmi výkonná a flexibilní bez toho, aniž by vás i auto z ničeho nic vymrštily dopředu.
Takže se mi líbilo, ale víc než půl milionu bych za něj nezaplatil. Očekával bych slušnou slevu. Rozhodně bych však uvažoval spíš o…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Některé střechy se rozdělí na tři části a poté se za doprovodu hučení motorků a napínání kabelů nakonec schová do kufru o velikosti sloního zadku.
Auto pak vypadá jako kříženec elegantního kupé a obézního dělníka. Všichni je tak vyrábějí: Mercedes, Peugeot, Ford, Volvo, Opel, Daihatsu, Lexus, Volkswagen, Nissan, Mitsubishi… a sklízejí různě velký úspěch.
Nicméně poprvé, když jsem se rozhodl stáhnout střechu u Renaultu Megane CC, jsem poznal, že na to Renault kápl. Střecha složená ze dvou…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Kdo by chtěl být mainstreamovým výrobcem aut? Nemůžete každý rok jen tak spustit výrobu milionu identických Fordů Cortina a očekávat, že si je lidé budou kupovat.
Řidiči chtějí být v dnešní době odlišní. Chtějí, aby jejich auta vynikala. Takže musíte nabídnout něco, co vyplní každé místo na trhu.
Jelikož je teď v módě usekávat střechu každého sedanu a hatchbacku, tak se vyplatí k tomu přidat elektrické motory, které ji odklidí do kufru pouhým stisknutím tlačítka.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Neočekávejte, že bude zatáčet jako sportovní auto. Zprávy o protékajícím těsnění střech.
- Skvěle vypadající, uvolněné auto s elegantní pevnou střechou, kterou lze snadno stáhnout. Excelentní výsledky v zátěžovém testu, což dokazuje, že je spolehlivé.
60%