80%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejprodávanějším v řadě bude dCi 150, který používá známý vznětový motor 2.0 litrů Renault. Jedná se o jeden z nejlepších čtyřválcových motorů na trhu: temperamentní, ekonomický (46,3 mil) a mnohem rafinovanější než většina. K dispozici je také horký model 2.0 dCi 175 (nový motor Laguna), který má teplo hatch-rivaling tempo. Překvapivým výsledkem testu byl motor 1,5 dCi 110. I přes to, že má jen 110 koní, je překvapivě ochotný a za cenu 17 300 liber je to výhodná nabídka. Je to také nejhospodárnější Laguna, vracející se o 53,3 mpg a emitující 133 g / km CO2. Moje rada je ignorovat benzínové motory. Cítili se napjaté v porovnání s dieselovými motory, jsou žíznivé a karoserie v přeplňované verzi 2.0 170 k je zcela nevhodné pro motor. Jedna věc, která se opravdu nezměnila, je kvalita jízdy, která je stejně absorbovatelná jako vždy. Ne mokro-měkké, ale kompatibilní a pomohly podporujícími, pohodlnými sedadly. Kompromis je poměrně velké množství těla, které se otáčí kolem rohů. Manipulace se rozhodně zlepšila oproti předchozí Laguně, s mnohem lepšími podvozky, které nabízejí jistější zatáčení. Není to však žádný pilot BMW, který má poměrně odlehčený pocit řízení a nedotknutelné řízení na limitech.
Interiér
Dalšími příjemnými aspekty vozu jsou slušná botka o objemu 372 litrů, která má pod podlahou další prostor. Správná sklopná zadní sedadla vytvářejí zadní sklad schopný absorbovat 1 129 l zavazadel. Pěkně vypadající palubní deska, dobře vyrobená, s příjemnými materiály. Senzační volitelná přímočará satnav. Dokonalý digitální rychlý třesk před vámi. Klapky se pěkně promíchaly u základny dveří. A obecný pocit kvality, který stejně jako Laguna coupe stojí za něco z Audi, BMW nebo Mercedesu. Řada…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Laguna III Sports Tourer je ve všech ohledech větší než jeho předchůdce: delší, širší a vyšší. I přes to je lehčí 15-65 kg (v závislosti na modelu). Růst jistě pomáhá v interiéru: v zadní části je spousta místa pro nohy, se slušným prostorem pro vysoké lidi. Zvyšuje také objem zavazadel na 501 litrů se všemi zdviženými sedadly (až 26 litrů) a 1593 se sklopenými sedadly (až 78 litrů). Je tu jedno chytré zařízení, které sklopí zadní sedadla, aniž byste se s nimi museli potýkat. Opěradlo sedáku je…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pohodlné, s rozumnou jízdou. Pěkně stylovaný interiér. Čtyřkolový volant GT má pozoruhodné ovládání.
- Bland se dívá na Mondeo, Mazda 6 a Citroen C5. Non GTs běžné řídit.
80%