60%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejméně šest motorů, od 1,6 litru benzínu o objemu 110 koní až po benzin V6 o výkonu 210 koní; a dva dieselové motory: 2,2 litru 145 hp dCi a 1,9 litru 110 hp / 105 hp dCi (výkon při poklesu o 5 bhp při automatickém 1,9 dCi). Pětistupňové manuální převodovky jsou standardně vybaveny čtyřvalcovými motory. Čtyři-rychlostní automatické převodovky jsou volitelné u většiny čtyřválcových motorů, pětistupňová automatická je volitelná s 2,2 dCi a pětistupňová automatická verze se standardně dodává s V6…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Specifikace Privilege je plná dobrodiní, které musí Renault doufat, že odvede řidiče od tohoto vážného nedostatku. Stěrače citlivé na deště, zabudované žaluzie zadních bočních oken, elektrická sklopná vnější zpětná zrcátka a zpětná zrcátka s elektrochromem, které odstraňují oslnění světla v noci, jsou velmi vítané. Ale to všechno přichází za cenu 16 695 liber, což je více než 2.100 liber než Mondeo 1.8 LX, který má vše, co chci, a stejné 2.100 liber více než ekvivalentní Laguna II 1.8…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nová Laguna je dvě auta v jednom. Místo toho, že nabízíme výběr mezi sedanem, hatchbackem a kombi, Renault nám nabízí možnost volby mezi dvěma velmi hezky vypadajícími hatchbacky. Jedním z nich je jakýmsi kombinací hatchback / saloon. Druhý je nejlépe popsán jako rychlá nemovitost, ačkoli si Renault vybírá slova "Sport Tourer". Je o pár milimetrů delší než hatchback a o několik milimetrů vyšší. A přestože je to jen stěží ideální pro přenášení chladniček a nábytku, je mnohem hezčí než…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Stylový vzhled, luxusní vybavení a pohodlná jízda. Pěkný dálniční křižník. Vynikající hodnocení havárie.
- Potíral se s rozsáhlými problémy s elektřinou, mechanikou a kvalitou stavby.
60%