Vůz je dodáván jako přímé kupé s benzínovými motory s objemem 150 litrů o objemu 2,0 litru a benzínovými motory o výkonu 150 koní a 6stupňovými manuálními skříňkami. Naftu lze objednat s 6stupňovým autoboxem. V Evropě je také k dispozici pouze nízkoenergetická, nízká daň 150 g / km CO2 175PS 2.0 naftová vozidla. Ale zajímavější je verze GT, která zahrnuje velmi hodně chválí 4Control řídící šasi Renault. Rozsah motoru je 180-litrový 2,0 litrový naftový motor, benzínový turbodiesel 205 PS 2.0, a to jak s manuálními 6-rychlostmi, nebo nový vznětový vznětový motor V6 s výkonem 235 koní 3,0 litru nebo nový benzinový benzínový pohon řidičů o objemu 240 koní s objemem 240 koní, který je vybaven šestirychlostními autoboxy. Když vám řeknu, že vznětový motor V6 vyvíjí točivý moment 450 Nm od pouhých 1500 ot / min ve srovnání s benzinem o objemu 300 Nm a že se dostane pod 200 g / km CO2, pak byste museli být skutečným benzínovým motorem, benzínu. V tiskovém balíku porovnává Renault s kupé BMW řady 3, což je zjevné cenové zvýhodnění. Ale to více soupeří s často zapomenutým kupé Peugeot 407, jedním z nejtišších automobilů, které jsem řídil. Nicméně, Laguna má silnější motory, zvláště nové, všechny dobytí 235PS 3.0V6 diesel. Ačkoli jsme krátce řídili benzín 240 V benzínu V6, motorová nafta 235PS V6 byla ta, na kterou jsme se soustředili. Kupodivu, u 6-stupňového autoboxu se vůbec necítí jako nafta a nechá se měnit samotný převodový stupeň (bez paddleshifterů), šestistupňová skříňka maskuje mamutový točivý moment, přičemž plně využije. Nikdy nezanecháte potok bez pádla, jako u některé dieselové automatiky. Křik je tam vždycky. Ostré řízení se trochu zvykne, protože je ve městě velmi lehké. Ale na cestách, na serpentinech portugalských silnicích, počáteční nedotáčivost se přeměňuje na klingonovou ruku, protože zadní pneumatiky řídí a kousají. To může vést ke špatným zvyklostem, protože brzdění v polovině rohu, nebo zvedání, utahuje řidičovu řadu velmi efektivně, čímž je auto rychlé a bezpečné. Ve skutečnosti je to nejpomalejší a nejméně uspokojující, jestliže je řídíte konvenčním způsobem: pomalu, rychle od rohů. Pak se může cítit trochu hrubá a nedotčená. Renault říká, že auto založené na Laguně může držet hlavu v přítomnosti 3-Series Coupe nebo Audi A5. Nebyl jsem schopen cítit ani odhalovat žádný rozdíl v kvalitě uchycení, povrchové úpravy, atmosféry, obruby nebo barvy. Mohl bych odpustit zdánlivě bezvýznamný design, kde středová konzola prostě zmizela pod pomlčkou, aniž by se do ní začlenila. Ale to je jediná díra, kterou bych mohl vybrat.
80%