Standardní délka Renaultu Kangoo přímo konkuruje vozům, jako je Citroen Berlingo či Peugeot Partner, nabízí však jednu věc navíc, a to čtyřstupňovou automatickou převodovku s hydrodynamickým měničem točivého momentu. Pokud si jej zvolíte se zadními sedadly (jako MPV), potěší vás, že mají jednoduchý nosič, který umožňuje rychlé a snadné sklopení. Další výhoda oproti modelům Berlingo a Partner spočívá také v tom, že namísto toho, aby Renault přidal dodatečnou délku za zadní kola, vložil ji do rozvoru kol, díky čemuž Kangoo Maxi lépe vypadá a navíc je i stabilnější. Základní varianty motorů pro všechny verze, které jsou už u Renaultu velice známé, zahrnují 1.5 dCi s rozvodovým řemenem, výkonem 63 kW nebo 77 kW a maximálním točivým momentem 200 Nm při 1 900 rpm nebo 240 Nm při 2 000 rpm. Koncem roku 2010 k nim přibyly také EU5 verze s diesely vybavenými filtrem pevných částic a s výkony 66 kW a 81 kW. My jsme vyzkoušeli verzi Maxi “kombi” se sklopnými sedadly v poměru 66 / 33. Také můžete dostat verzi s zadní řadou sedadel a chytrým posuvným chráničem nákladu, který se posouvá tak, že chrání buď všech pět pasažérů nebo jen řidiče a spolujezdce. Náklad v úrovni podlahy může být až 2 210 mm dlouhý s tím, že bude dosahovat až k opěradlům předních sedadel, nebo 1 328 mm, pokud dosáhne jen k zadním sedadlům. Verzi pro dvě osoby lze objednat s volitelným sklopným sedadlem spolujezdce, díky čemuž se vám do auta podaří naložit předměty s délkou do 2 886 mm jako například žebřík nebo kajak.
80%