Namísto malého luxusu vám to dává 0-60 za 6,6 sekundy, zrychlení třetího kola, které se nebude dítko příliš brzdit, ostrý řídící systém a vynikající Brembo čtyřlitrové třmenové 315mm křížové vrtané přední kotoučové brzdy. Přesto, okružní okruh, variabilní poměr posilovacího řízení z něj činí zábranu k parkování, variabilní ventil s časovým řetězcem vačkového motoru předstírá, že je kočička a dokonce i kvalita jízdy je přijatelná. To, co se mi líbí, je, že všechno je z nějakého důvodu, spíše pro show. Otvory v předních křídlech opravdu pomáhají brzdám ochladit. Nosič a přídavný spojler pomáhají udržet jej na cestě. Jak se rychlost vozu zrychluje, řízení se zvětší a umožní vám vědět, které kola se drží. Můžeš si ho vyzkoušet jako odborníka, i když nejsi. A to je totéž. Je to zábavné auto na trati, které můžete rozumně používat na silnici, aniž byste utrpěli ostražitost řídícího řidiče Elise nebo Caterham. S MINI Cooper S nekonkuruje, protože je to o to více rafinovaný a luxusní typ stroje. Je více zaměřený než Focus ST. Méně gitty než Golf GTI. Je těžší než Honda Civic Type R (ačkoli kvalita jízdy je ve skutečnosti lepší). Pohár Clio 197 je zaměřen na stejný chlapec, který před čtyřiceti lety koupil Mini Cooper S, i když jeho účes bude jiný. Myslím, že jeho nejbližšími reálnými konkurenty jsou Fiesta ST185 Mountune. A možná i mnohem dražší MINI Cooper S John Cooper Works. Stalo se, že spíše než pár pohonů na dražby a rychlý výbuch skrze dráhy, uvízl jsem s HK57KDZ na více než 500 kilometrech dálnice. A s policejním výstražným spoilerem na zadní straně to znamenalo nerespektování rychlosti 70 km / h při rychlosti 3500 ot / min. Nešlo o očistu. Kvalita a tlumení jízdy mě neuspokojily se snídaní a já jsem mohl zapnout rádio, abych utopil drone. Jednou zvláštností mého auta bylo, že trvá na tom, že jsem měl jen průměr 25-26mp, když jsem ve skutečnosti zkontroloval 354 mil od okraje až k okraji, zvládl jsem 32,9, velmi blízko k jeho oficiálnímu kombinovanému číslu 33,9mpg. Takže je to možné. Odpustil jsem vratné zrcátko pro cestující a hatchback se občas odmítl odblokovat. (Ve skutečnosti se to trápilo, protože se uvolnilo a pevný tlak na tento malý problém vyřešil.) Volitelná sedadla Recaro byla velmi pohodlná. Ostré řízení umožnilo rychlé změny jízdních pruhů, aby pomohly nákladním vozidlům, které chtějí předjet další těžké nákladní vozidla.
80%