Kabina odráží Porscheho "puristův" přístup k Boxster Spyderu. Existuje jen málo pohodlí stvoření. Informační a klimatizační technika byla odstraněna, aby se ušetřila váha, ačkoli oba mohou být přidány jako bezplatná volba. Stejně jako u standardního modelu Boxster, je Spyder výhradně dvoumístný záležitost, s dvojicí sedadel s lopatou dokončenými v částečné tkanině a kůži. Oba poskytují spoustu komfortu a všestrannou podporu, ale nedochází k nastavení výšky ani nastavení sedáku. Ovšem pro řidiče je polohování téměř perfektní, s vynikajícím pohledem na silnici a malým volantem Alcantara, který je totožný s volantem Cayman GT4. Přístroje jsou přehledné a snadno čitelné, přičemž otáčkoměr a čítač otáček jsou umístěny hluboko do palubní desky, aby se zabránilo odrážení slunečního záření před slunečním zářením a zabránění tomu, abyste pochopili, jak rychle motorizujete střechu. Pokud je pravda řečeno, kabina se cítí více supercar než roadster, s rukojetími nahrazenými textilními štítky a jednoduchými ovládacími prvky pro vytápění a větrání. Dostatek střechy je trošku špinavý, protože musíte stisknout spínač v kabině, aby se popadl držák západky, než se dostanete z auta, abyste ručně spustili střechu odklopením bočních žeber a sklápěním střechy za kabinou. Po deseti krát se to stalo druhou povahou, ale bylo pro nás velmi složité nalézt knoflíky pro uvolnění ploutví, přičemž tlačítko bylo skryto pod látku, která pokrývá horní část každé ploutve. Při zastřešení střechy se může Boxster Spyder trochu rozzářit, ale zřídkakdy se cítí ohromující a hluk větru je dostatečně nízký na to, aby držel rozhovor s cestujícím bez nutnosti křičet. Věci se trochu zjemňují se střechou na místě. Stejně jako u standardního Boxsteru jsou užitečné kapsy a odkládací schránka. Sklopné držáky pohárku jsou také standardní, zatímco zavazadlový prostor - umístěný v přední části - snadno vezme malý kufr nebo pár jednodenních pytlů. Za sedadly není dost místa, takže když budete mít Boxster Spyder kdekoli, vyžaduje se, abyste sbalil světlo. Standardní vybavení: kola z lehkých slitin Boxster Spyder 20 palců, stříbrná s pneumatikami 235/35 ZR vpředu a 265/35 ZR pneumatikami vzadu, šestistupňová manuální převodovka, sportovní odpružení, Porsche Stability Management (PSM) Porsche Torque Vectoring (PTV) . zadní diff zámek, sportovní sedadla v provedení Alcantara / částečná kůže Černá povrchová úprava xenonových světlometů, obložení dveří s otvíracími smyčkami v černém monitorování tlaku v pneumatikách, sportovní volant Alcantara, podlahové rohože, monitorování tlaku v pneumatikách, opěrky hlavy se šilovaným logem Spyder Sportovní balíček Chrono s tlačítkem Sport a Sport Plus.
100%