Nový boxster dostane tradiční Porsche s plochým šestipalivovým motorem, který produkuje tento jedinečný zvuk a pocit. Standardní Boxster má nový 2,7-litrový motor, který nahrazuje 2,9 litru v předchozím modelu. Může to být menší, ale výkon se skutečně zvýší na 265PS - navíc 10PS - a zároveň se zlepší hospodárnost i výkon. Ale Boxster S je skutečná hvězda. Používá stejný motor o objemu 3,4 litru jako předtím, ale byl ještě vylepšen. Výkon je od 310PS do 315PS, zatímco 0-62mph nyní trvá jen 5,1 sekundy. Přesto ekonomika je také lepší, zlepšuje se z 29,7mpg na 32,1mpg. Zatímco Boxster je rychlý, Boxster S vezme věci do jiné ligy. Motor je neuvěřitelně citlivý, nezapomeňte, že zde nejsou žádné turbodmychadla, zatímco je to neuvěřitelně rychlé z téměř jakékoliv rychlosti. Ale samozřejmě velkou otázkou je, co to je řídit? No odpověď je prostě jedno - výjimečné. Porsche byl vždycky řešen nad jinými sportovními vozy, pokud jde o manipulaci a nová Boxsterová pokračuje v této tradici. Může to být model "vstupní úrovně" v řadě Porsche, ale stejně tak výjimečný jako dražší 911. Skutečnost, že se jedná o střední motory, znamená, že je skvěle vyvážená a je skvěle uklidněna. Tam je obrovské přilnavost, zatímco to zřídka bojuje o trakci jeden. Je to také velmi odpuštěné a cítí se méně zastrašující než zadní náhon 911, což vám dává dostatek důvěry, abyste ho mohli rychle řídit. A současně se na obličej obdařil obrovský úsměv. Tento nový Boxster je nejen delší a nižší než předtím, ale má také delší rozvor. To znamená více prostoru uvnitř, ale mnohem důležitější, lepší manipulaci a stabilitu. Díky rozsáhlému použití lehkých materiálů, jako je hliníková kapota a dveře, je o 35 kg lehčí, ale také o 40 procent tužší, což pomáhá jízdní kvalitě. Dodává se s novým elektromechanickým systémem řízení a často zavedení těchto systémů znamená velký pokles pocitu řízení, ale s Boxsterem nejsou žádné takové problémy. Je stejně citlivá jako kdykoli s velkou zpětnou vazbou a skvělou předpovědí v zákoutích. Pro další ovládání je k dispozici volitelný systém Porsche Torque Vectoring (nebo zkratka PTV). To v podstatě napodobuje zadní diferenciál jemným brzděním vnitřního kola, když vůz vstoupí a vystupuje z rohu a současně vysílá více energie vnějším kolům. Účinkem je, že nepotřebujete tolik příkonu řízení přes ohyby a je lepší trakce na cestě ven. Chcete-li získat co nejvíce ze svého Boxsteru, stojí za to další peníze. Další populární volbou na Boxsteru je převodovka PDK. Tato sedmistupňová automatická dvojitá spojka se může zdát lépe vhodná pro vozy Cayenne a měla smíšený příjem, když byla poprvé uvedena na trh v roce 911. Ale Porsche ji rozsáhle přepracoval, takže nyní poskytuje agresivnější a rychlejší změny, když jste stiskněte tlačítko Sport. Je to stále hladké a uklidňující při nízkých rychlostech, ačkoli je to ideální, pokud strávíte spoustu času v provozu. Existuje ruční režim, díky němuž můžete měnit převodovku pomocí volantů namontovaných na volantu, zatímco těžké brzdění vede k rychlejšímu posunu dolů při vyšších otáčkách motoru s pěkným převrácením plynu v každé směně. PDK také znamená lepší hospodárnost (35.3mpg v Boxsteru S) a rychlejší zrychlení. Pokud půjdete na volitelnou sadu Sports Chrono, která obsahuje ovládání startu, bude Boxster S PDK dosahovat rychlosti 0-62 km / h za pouhých 4,8 sekundy.
100%