100%
Obsah
Řidičské dojmy
Nový boxster dostane tradiční Porsche s plochým šestipalivovým motorem, který produkuje tento jedinečný zvuk a pocit. Standardní Boxster má nový 2,7-litrový motor, který nahrazuje 2,9 litru v předchozím modelu. Může to být menší, ale výkon se skutečně zvýší na 265PS - navíc 10PS - a zároveň se zlepší hospodárnost i výkon. Ale Boxster S je skutečná hvězda. Používá stejný motor o objemu 3,4 litru jako předtím, ale byl ještě vylepšen. Výkon je od 310PS do 315PS, zatímco 0-62mph nyní trvá jen 5,1…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Je to prostor, kde se tento Boxster nejvíce liší od starého modelu. Byl kompletně přepracován a odráží Panameru a nejnovější verzi 911 s vysokou centrální konzolou a kvalitní sedmipalcovou dotykovou obrazovkou pro ovládání stereofonního a navigačního systému. Existuje spousta tlačítek, zde není žádný ovladač iDrive ve stylu BMW, ale je snadné vyřešit to, co všechno dělá. Boxster nyní získává také elektrickou parkovací brzdu, což uvolňuje prostor, zatímco celková kvalita spolu s dokončením a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Myslete na Porsche a vy víc než pravděpodobné myslíte na ikonu 911. Ale faktem zůstává, že pokud to nebylo pro Boxster, poprvé zahájen v roce 1996, Porsche pravděpodobně nebude existovat ve tvaru, který dělá dnes. Boxster je auto, které přineslo slavnou německou značku mnohem širšímu publiku, a od té doby se firma dostala od síly k síle. Toto je nyní třetí generace otevřeného sportovního vozu a ačkoli nevypadá výrazně odlišně než jeho předchůdce, existují některé klíčové rozdíly. Oproti modelu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nový Boxster je lehčí a úspornější. Vrací nárok na 36mpg. Dobře vypadající přepracovaný interiér. Ještě lepší jezdit než dříve.
- Volitelné doplňky mohou rychle zvýšit konečnou cenu.
100%