Pokud máte tak daleko (dobře provedeno), nebudete chybět skutečnost, že Porsche zlikvidoval šestiválečné motory Boxster ve prospěch dvou novějších čtyřválcových turbodmychadel. Takže 718 Boxster dostane 2,0 litru s 300 koní, zatímco 718 Boxster S má 2,5-litrový motor s 350 koní. To je mnohem více než předtím - 35PS v každém případě - což znamená, že 718 je rychlejší než Boxster, který nahrazuje. Skutečnost, že čtyřválcové motory jsou přeplňované, znamená i větší točivý moment - 100Nm navíc v modelu 718 Boxster - a tak oba modely vytahují ještě lépe z nízkých otáček a zvyšují každodenní jízdní vlastnosti vozu 718. Jak byste očekávali, , zrychlení je také rychlejší. Boxster S vybavený převodovkou PDK a Sport Chrono Pack je o půl vteřiny rychlejší od 0 do 62 km / h. Nejen to, ale navzdory nárůstu výkonu, jsou novější motory o více než 10 procent levnější než u šestiválcového Boxsteru. Zatím je tak dobré, že byste si mysleli. Pouze pokud ano. Vidíte, jsou ti lidé, kteří už začali stékat o ztrátě šestiválcových motorů ještě předtím, než vůz byl dokončen. Jsou často označováni jako "puristé", ale jakkoli jim říkáte, jsou to lidé, kteří na veřejnosti nosí bundy značky Porsche. Všichni víme ten druh ... Věc je, že mají pravdu. Bez ohledu na to, jak dobře je 718 Boxster - a je to ještě lepší než předtím v mnoha ohledech - čtyřválcové motory nezněly nikde tak blízko jako šestiválcové jednotky předchozího Boxsteru. Dokonce i když máte sportovní výfuky namontovaný a držet ho v plném režimu Sport, nemá stejný znak jako předtím. Neměli bychom jít tak daleko, abychom říkali, že to zní jako starý Subaru, ale je to tak. Zanedlouho je to krásný výkřik při vysokých otáčkách, nahrazený ne zcela příjemným hrudkovitým druhem zvuku. Nechápejte nás špatně - je to nahlas, není to tak blízko jako příjemný zvuk jako předtím. Samostatně, 718 Boxster je stále skvělým zvukovým sportovním vozem. Pokud jste na Porsche noví - a nikdy jste nezaháněli šestiválcový model - pak byste se divili, co je na tom všem. Ale pokud přemýšlíte o tom, že ve vašem starším Boxsteru jste sebrali nový model 718, navrhli bychom vám předem provést dlouhou zkušební jízdu. To může znít drsně, po tom všem 718 Boxster je stále skvělé auto, které řídí. Středové rozložení motoru znamená, že je skvěle vyvážené se skutečnou agilitou v rozích. Porsche dále upravila odpružení pro model 718, takže je ještě lepší než předtím s fenomenální přilnavostí - nikdy se necítí v zádech nebo v zadní části. Co je opravdu vyniká, je to, jak snadné a odpouštějící je řídit. Je to příjemné při každé rychlosti a dokonce i pro ty, kteří nemají zkušenosti s vysoce výkonnými vozy, 718 vůbec není zastrašující. Pokud něco cítí dostatek důvěry, taková je jeho stabilita v rozích. Má také upravené brzdy s lepší brzdnou silou a progresivnějším pocitem prostřednictvím brzdového pedálu. Standardní manuální převodovka je vždy naší volbou. Porsche vylepšila převodovku tak, aby změna nebyla tak těžká jako předtím, což usnadňuje jízdu v provozu. Ale PDK automat má spoustu přitažlivosti, zejména proto, že nabízí neuvěřitelně rychlé posuny a soustředíme se na silnici, když se změna rychlosti změní jen o pádlový posun. 718 Boxster řídí tento vzácný výkon jako skutečný sportovní vůz, který můžete používat každý den. Tato jízda je pružná a odpouštějící, což z ní činí velmi pohodlné auto pro dlouhé cesty a je dokonce přiměřeně ekonomické, přičemž manuální Boxster dosahuje průměrně kolem 38mpg - podle nejmenších oficiálních čísel.
100%