Baterie nabízejí ve městech zhruba 90 kilometrů maximální rozsah, bez použití aircon. Při pomalém provozu s rychlostí 10 milisekund to znamená polovinu na 45 mil. A při jízdě za 72 km / h byste měli dostat také 45 mil. Ale buďte varováni. Použití ohřívače může absorbovat 45% nabíjení akumulátoru a pomocí airconu až 25%. Nabíjení prostřednictvím speciální pojistky o velikosti 16 ampérů trvá 6 hodin, než se baterie zcela nabije. Při dobíjení rychlosti napájecího zdroje čerpacích stanic může být baterie nabíjena 20% za 5 minut. 50% trvá 15 minut, což by stačilo dostat vás domů. 80% trvá 30 minut. Je okamžitě zábavné řídit s velice jasným vstát a jít. Oficiální 0-62 km / h je 15 vteřin, ale bez rychlostních stupňů, které projíždějí, se cítí mnohem rychleji a od 20 km / h až 40 trvá pouhých 4,0 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektrizující rychlostí 81 km / h. Neočekáváte, že by se vysoké a úzké vozidlo mohlo dobře zvládat, ale stejně jako zvědavě návyková Daihatsu Move před mnoha lety je těžiště velmi nízké, většinou pod úrovní podlahy. Takže s přiměřeně lehkým řidičem je možné hýbat rukama a kolem kruhových objezdů s chutí. V kvalitě jízdy není nic špatného, neboť vesnice, s nimiž jsem se setkala, měly francouzštinu známou jakousi dopravní zklidňující míru, včetně houpaček, rychlých polštářů, šikanů květináčů a dlažeb.
40%