Peugeot je velmi rád, že do tisku zapůsobí, že 407 je pracovní vůz. 70% z vozů 407 bude prodávat vozovým parkům. 75% bude diesely. Společnost ví, že 407 se nikdy nesetká s aspiracemi splněnými třídou 3 nebo třídou C. Je to obchodní nástroj proti Mondeos, Lagunas a Vectras. A auta jako obchodní nástroje stojí nebo padnou na to, co mohou nabídnout 40 000 mil ročně muži. Za to stojí za to přemýšlet. Při průměrné rychlosti, například 50 km / h, 40 000 mil znamená 800 hodin za volantem, což je více než třicet tři 24hodinových dní a téměř desetina celého roku. Takže obchodní auto musí dělat mnohem víc, než jednoduše informovat svého řidiče z místa na místo. Musí to být také jeho komunikační centrum, ze kterého může obchodovat, pořádat schůzky, a na Britanech plné silnic telefonovat dopředu, aby se omluvil, že bude pozdě. Vzhledem k tomu, že jsme se zcela oprávněně nemohli dotýkat telefonů v autě, Peugeot změnil své nové obchodní vozidlo na jednu. Ať už jdete o malou černou a bílou obrazovku satnav, nebo o plnofarebnou verzi obrazovky, to, co s ní získáte, je integrovaný telefon. Zasuňte SIM kartu do pomlčky, naprogramujte systém a jeho aktivace hlasu vám umožní uskutečňovat hovory nebo jezdit na cestách nebo dokonce nechat vaše hlasové zprávy přečíst nahlas na vás syntetizovaným hlasem (když The News of the World isnt listening ). A to je obrovský rozdíl v tom, co by jinak bylo v autě ztraceno. Takže teď jsme pokryli, jak můžete používat auto jako váš telefon a zmínil se o systému satnav, abyste se ujistili, že najdete cestu k příští schůzce, co auto řídí? Trochu zvláštní. Ten, který jsem si vybral, byl 136palcový dvoutaktní 16v diesel common rail s kroutícím momentem 251lb ft na přeplnění a šestistupňovou manuální převodovkou. To všechno je velmi dobře spojeno s pěkným rozložením točivého momentu, rychlostí pro každou situaci a uklidňujícím 33.3mph za 1000 ot / min v šestém. Ve skutečnosti jsou všechna kola tak dlouhá, že jste velmi pravděpodobné, že se ocitnete po ústavu pokročilých řidičů, že budete raději řídit 3. rychlostní stupeň v 30ti limitech. Ovládání není senzační. Byl navržen mladým francouzským inženýrem podvozku jménem Gaitan a můžete okamžitě říct, že má rád řízení. V předním odpružení nejsou žádné kompromisy ohledně nákladů. Má dvojité rákosky jako nejlepší. Síly jsou však přiváděny do věže typu vzpěry, aby získaly to nejlepší z obou ramen a vzpěrů. Takže není jen ostrý a přesný, ale není narušen nárazy, zvlněními nebo otvory na poloviční straně rohu. Zadní zavěšení je v zásadě upraveno o 406 a také zcela nezávislé. Takže zatímco se přední konce pevně zachytily, zadní náraz náhle nezmizí z řady jako Peugeots minulosti. Kromě toho je jízda hladká a kompatibilní, alespoň na předních sedadlech. Sedadla jsou pohodlná. Žádné bolesti ani bolesti po 200 kilometrech zkroucení a zapnutí na trase, která má ukázat nedostatky spíše než lichotit šasi. Stěrače tleská ruce, takže už žádné stížnosti na slepé skvrny na pravé straně. Když rozsvítíte světla, červené LED diody sledují jehly kolem okrajů číselníku. A když zaparkujete elektrická zrcátka, automaticky se sklopí, takže tam jsou po návratu do auta. Můžete si koupit 407 jako čtyřdveřový saloon nebo za 1.100 liber navíc jako sportovní vyhlížející životní styl vagon vhodně nazývaný SW. Vozík má užitečné otevírání zadního okna, které se skutečně vznáší vysoko a široce, takže je velmi praktické, když do věci vložíte věci. A při mimořádně dlouhých zátěžích se opěradlo spolujezdce předního spolujezdce sklopí. Nicméně, na rozdíl od modelu 307, neexistuje žádný způsob, jak by mohl být proveden na sedadle 7. Peugeot opustil tuto práci na menší, praktičtější 307 SW a jeho 807 MPV. Model 407 má obrovskou přední část, která vyčnívá před příčný motor a radiátor. Důvodem je Euro NCAP. Poskytuje snadno opravenou crushbox, takže drobné kolize neznamenají odstranění motoru za účelem poškození. Pro NCAP je však stále důležitější, že přední strana je také navržena tak, aby byla vhodná pro pěší, takže každý, kdo je šťastný, aby byl zasažen 407, by měl mít šťastnou přistávací plochu na své měkké kapotě. Očekává se, že tato opatření přistane s pěti hvězdami pro havárii a tři pro bezpečnost chodců. Tak co je špatně? No, zadní sedadlo je rozhodně nic jako pohodlné jako přední. Neexistuje mnoho místa pro nohy za velmi vysokým řidičem. Prasátko v prostředním zadním sedadle je zvednuto, takže je opravdu pro děti spíše než pro dospělé. Přesto kombinace obrovských předních opěrek hlavy a masivního rámu zpětného zrcátka výrazně omezují přední vidění pro každého v zadní části vozu. Pneumatika, která nemůžete slyšet z předních sedadel, je také zřejmá. Nicméně 40 000 mužů ročně, nebo dokonce 20 000 mužů ročně, si to pravděpodobně nevšimne. Bude velmi šťastný, když řídí komfortní, sportovní, citlivé a úsporné vozidlo se systémem satnav, který ho vede k jeho dalšímu jmenování a komunikačnímu systému, který dokáže udržet v kontaktu trvale. A to je to, co mu udělá jeho bonusy a propagace. Ne vrtulová vrtulka nebo třícestná hvězda.
60%