Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Peugeot

Recenze a test Peugeot 407 2004 - 2011

Recenze automobilů Recenze Peugeot Recenze Peugeot 407 2004 - 2011

60% Peugeot 407 2004 - 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Peugeot je velmi rád, že do tisku zapůsobí, že 407 je pracovní vůz. 70% z vozů 407 bude prodávat vozovým parkům. 75% bude diesely. Společnost ví, že 407 se nikdy nesetká s aspiracemi splněnými třídou 3 nebo třídou C. Je to obchodní nástroj proti Mondeos, Lagunas a Vectras. A auta jako obchodní nástroje stojí nebo padnou na to, co mohou nabídnout 40 000 mil ročně muži. Za to stojí za to přemýšlet. Při průměrné rychlosti, například 50 km / h, 40 000 mil znamená 800 hodin za volantem, což je více než třicet tři 24hodinových dní a téměř desetina celého roku. Takže obchodní auto musí dělat mnohem víc, než jednoduše informovat svého řidiče z místa na místo. Musí to být také jeho komunikační centrum, ze kterého může obchodovat, pořádat schůzky, a na Britanech plné silnic telefonovat dopředu, aby se omluvil, že bude pozdě. Vzhledem k tomu, že jsme se zcela oprávněně nemohli dotýkat telefonů v autě, Peugeot změnil své nové obchodní vozidlo na jednu. Ať už jdete o malou černou a bílou obrazovku satnav, nebo o plnofarebnou verzi obrazovky, to, co s ní získáte, je integrovaný telefon. Zasuňte SIM kartu do pomlčky, naprogramujte systém a jeho aktivace hlasu vám umožní uskutečňovat hovory nebo jezdit na cestách nebo dokonce nechat vaše hlasové zprávy přečíst nahlas na vás syntetizovaným hlasem (když The News of the World isnt listening ). A to je obrovský rozdíl v tom, co by jinak bylo v autě ztraceno. Takže teď jsme pokryli, jak můžete používat auto jako váš telefon a zmínil se o systému satnav, abyste se ujistili, že najdete cestu k příští schůzce, co auto řídí? Trochu zvláštní. Ten, který jsem si vybral, byl 136palcový dvoutaktní 16v diesel common rail s kroutícím momentem 251lb ft na přeplnění a šestistupňovou manuální převodovkou. To všechno je velmi dobře spojeno s pěkným rozložením točivého momentu, rychlostí pro každou situaci a uklidňujícím 33.3mph za 1000 ot / min v šestém. Ve skutečnosti jsou všechna kola tak dlouhá, že jste velmi pravděpodobné, že se ocitnete po ústavu pokročilých řidičů, že budete raději řídit 3. rychlostní stupeň v 30ti limitech. Ovládání není senzační. Byl navržen mladým francouzským inženýrem podvozku jménem Gaitan a můžete okamžitě říct, že má rád řízení. V předním odpružení nejsou žádné kompromisy ohledně nákladů. Má dvojité rákosky jako nejlepší. Síly jsou však přiváděny do věže typu vzpěry, aby získaly to nejlepší z obou ramen a vzpěrů. Takže není jen ostrý a přesný, ale není narušen nárazy, zvlněními nebo otvory na poloviční straně rohu. Zadní zavěšení je v zásadě upraveno o 406 a také zcela nezávislé. Takže zatímco se přední konce pevně zachytily, zadní náraz náhle nezmizí z řady jako Peugeots minulosti. Kromě toho je jízda hladká a kompatibilní, alespoň na předních sedadlech. Sedadla jsou pohodlná. Žádné bolesti ani bolesti po 200 kilometrech zkroucení a zapnutí na trase, která má ukázat nedostatky spíše než lichotit šasi. Stěrače tleská ruce, takže už žádné stížnosti na slepé skvrny na pravé straně. Když rozsvítíte světla, červené LED diody sledují jehly kolem okrajů číselníku. A když zaparkujete elektrická zrcátka, automaticky se sklopí, takže tam jsou po návratu do auta. Můžete si koupit 407 jako čtyřdveřový saloon nebo za 1.100 liber navíc jako sportovní vyhlížející životní styl vagon vhodně nazývaný SW. Vozík má užitečné otevírání zadního okna, které se skutečně vznáší vysoko a široce, takže je velmi praktické, když do věci vložíte věci. A při mimořádně dlouhých zátěžích se opěradlo spolujezdce předního spolujezdce sklopí. Nicméně, na rozdíl od modelu 307, neexistuje žádný způsob, jak by mohl být proveden na sedadle 7. Peugeot opustil tuto práci na menší, praktičtější 307 SW a jeho 807 MPV. Model 407 má obrovskou přední část, která vyčnívá před příčný motor a radiátor. Důvodem je Euro NCAP. Poskytuje snadno opravenou crushbox, takže drobné kolize neznamenají odstranění motoru za účelem poškození. Pro NCAP je však stále důležitější, že přední strana je také navržena tak, aby byla vhodná pro pěší, takže každý, kdo je šťastný, aby byl zasažen 407, by měl mít šťastnou přistávací plochu na své měkké kapotě. Očekává se, že tato opatření přistane s pěti hvězdami pro havárii a tři pro bezpečnost chodců. Tak co je špatně? No, zadní sedadlo je rozhodně nic jako pohodlné jako přední. Neexistuje mnoho místa pro nohy za velmi vysokým řidičem. Prasátko v prostředním zadním sedadle je zvednuto, takže je opravdu pro děti spíše než pro dospělé. Přesto kombinace obrovských předních opěrek hlavy a masivního rámu zpětného zrcátka výrazně omezují přední vidění pro každého v zadní části vozu. Pneumatika, která nemůžete slyšet z předních sedadel, je také zřejmá. Nicméně 40 000 mužů ročně, nebo dokonce 20 000 mužů ročně, si to pravděpodobně nevšimne. Bude velmi šťastný, když řídí komfortní, sportovní, citlivé a úsporné vozidlo se systémem satnav, který ho vede k jeho dalšímu jmenování a komunikačnímu systému, který dokáže udržet v kontaktu trvale. A to je to, co mu udělá jeho bonusy a propagace. Ne vrtulová vrtulka nebo třícestná hvězda.

Peugeot 407 2004 - 2011

Peugeot 407 2004 - 2011

Recenze automobilu

Peugeot je velmi rád, že do tisku zapůsobí, že 407 je pracovní vůz. 70% z vozů 407 bude prodávat vozovým parkům. 75% bude diesely. Společnost ví, že 407 se nikdy nesetká s aspiracemi splněnými třídou 3 nebo třídou C. Je to obchodní nástroj proti Mondeos, Lagunas a Vectras. A auta jako obchodní nástroje stojí nebo padnou na to, co mohou nabídnout 40 000 mil ročně muži. Za to stojí za to přemýšlet. Při průměrné rychlosti, například 50 km / h, 40 000 mil znamená 800 hodin za volantem, což je více…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011
  • Peugeot 407 2004 - 2011

Závěrečné hodnocení

  • Dobré, ostré řízení a manipulace. Vynikající 2,2 173PS dieselový motor.

  • Velký převis vpředu. Zadní sedadla jsou strašně klaustrofobní.

60%

Peugeot 407 na prodej

Peugeot 407 cupe 2,7hdi V6

Peugeot 407 Kutná Hora 2.7, 150 kW, inz_nafta, kupé

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    181 982 km
  • Cena
    99 900 Kč
Peugeot 407 2,0Hdi DigiKlima.Panorama.

Peugeot 407 Kutná Hora 2.0, 100 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    230 605 km
  • Cena
    65 000 Kč
Peugeot 407 2.0HDi, 100kW, Exclusive

Peugeot 407 Karlovy Vary 2.0, 100 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    194 987 km
  • Cena
    95 000 Kč
Peugeot 407 SW 2,2 PANORAMA TAŽNÉ KLIMA

Peugeot 407 Kutná Hora 2.2, 120 kW, inz_benzin, kombi

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    232 631 km
  • Cena
    68 500 Kč
Peugeot 407 1.8i 16V AUTO.KLIMA

Peugeot 407 Ústí Nad Orlicí 1.7, 85 kW, inz_benzin, sedan

  • Vyrobeno
    2004
  • Tachometr
    179 413 km
  • Cena
    49 900 Kč
Peugeot 407 2.0 HDi Comfort Tempomat

Peugeot 407 Chrudim 2.0, 93 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    207 585 km
  • Cena
    49 900 Kč
Peugeot 407 1.6 HDi 80kW

Peugeot 407 Ostrava - Přívoz 1.6, 80 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    164 491 km
  • Cena
    59 999 Kč
Peugeot 407 2.0 HDi-PANO,AUTOMAT,NOVA STK,Premi

Peugeot 407 Mladá Boleslav 2.0, 100 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    203 012 km
  • Cena
    78 000 Kč
Peugeot 407 2,0HDi 100kw-TAŽNÉ-STK do 06/2022-

Peugeot 407 Šternberk 2.0, 100 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    227 605 km
  • Cena
    50 000 Kč
Peugeot 407 2,0

Peugeot 407 Tábor 2.0, 103 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    313 000 km
  • Cena
    69 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobr den prosím chtěla bych se zeptat jestli bych dostala na operativní leasing auto dle výběru, když mi bylo minuli měsíc 18 jsem zaměstnaná na dohodu při studiu. Ale nemám řidičák. Děkuji předem za informace L. H“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2353 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1329 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 864 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 810 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2353
    • Škoda Fabia 1329
    • Volkswagen Golf 864
    • Volkswagen Passat 810
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 493
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 437
    • Škoda Kodiaq 360
    • Škoda Karoq 352
    • Volkswagen Tiguan 332
    • Kia Cee´d 327
    • Hyundai Tucson 324
    • Škoda Octavia III 321
    • Škoda Rapid 294
    • BMW Řada 3 294
    • Ford Transit 288
    • Renault Mégane 288
    • Ford Mondeo 284
    • Opel Astra 280
    • Škoda Scala 275
    • Dacia Duster 249
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 238

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7582
    • Volkswagen 3950
    • Ford 2429
    • Peugeot 1721
    • Hyundai 1490
    • Renault 1364
    • Citroën 1212
    • Opel 1209
    • BMW 1076
    • Mercedes-Benz 991
    • Kia 918
    • Audi 884

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing