Je to trochu zvláštní. Ten, který jsem vybral, byl 136kilometrový dvoutaktní 16v diesel common rail s kroutícím momentem 251lb ft na "overboost" a šestistupňovou manuální převodovkou. To všechno je velmi dobře spojeno s pěkným rozložením točivého momentu, rychlostí pro každou situaci a uklidňujícím 33.3mph za 1000 ot / min v šestém. Ve skutečnosti jsou všechna rychlostní zařízení tak dlouhá, že jste velmi pravděpodobné, že se ocitnete v doporučení institutu Advanced Driver, který bude řídit 3. rychlostní stupeň v limitu 30. Ovládání není senzační. Byl navržen mladým francouzským inženýrem podvozku jménem Gaitan a můžete okamžitě říct, že má rád řízení. V předním odpružení nejsou žádné kompromisy ohledně nákladů. Má dvojité rákosky jako nejlepší. Síly jsou však přiváděny do věže typu vzpěry, aby získaly to nejlepší z obou ramen a vzpěrů. Takže to není jen ostrý a přesný, nerozdělí se mu hrbolky, zvlnění nebo otvory na poloviční straně rohu. Zadní zavěšení je v zásadě upraveno o 406 a také zcela nezávislé. Takže zatímco přední koncová rukojeť pevně drží, zadní strana náhle nevyskočí z řady jako Peugeots z minulosti. Kromě toho je jízda hladká a kompatibilní, alespoň na předních sedadlech. Sedadla jsou pohodlná. Žádné bolesti ani bolesti po 200 kilometrech zkroucení a zapnutí na trase, která má ukázat nedostatky spíše než lichotit šasi. Stěrače tleská ruce, takže už žádné stížnosti na slepé skvrny na pravé straně. Když rozsvítíte světla, červené LED diody sledují jehly kolem okrajů číselníku. A když zaparkujete, automaticky se sklopí elektrická zrcátka, takže jsou stále tam, když se vrátíte do auta. Můžete si koupit 407 jako čtyřdveřový saloon, nebo za 1 100 liber navíc, jako sportovní vyhlížející "životní styl", který se vhodně nazývá SW. Vozík má užitečné otevírání zadního okna, které se skutečně vznáší vysoko a široce, takže je velmi praktické, když do věci vložíte věci. A při mimořádně dlouhých zátěžích se opěradlo spolujezdce předního spolujezdce sklopí. Nicméně, na rozdíl od modelu 307, neexistuje žádný způsob, jak by mohl být proveden na sedadle 7. Peugeot opustil tuto práci na menší, praktičtější 307 SW a jeho 807 MPV. Model 407 má obrovskou přední část, která vyčnívá před příčný motor a radiátor. Důvodem je Euro NCAP. Poskytuje snadno opravenou crushbox, takže drobné kolize neznamenají odstranění motoru, který by poškození opravil. Pro NCAP je ale stále důležitější, že přední strana je také navržena tak, aby byla "šetrná k pěším", takže každý, kdo je šťastný, aby byl zasažen 407, by měl mít na své měkké kapotě šťastný přistání. Očekává se, že tato opatření přistane s pěti hvězdami pro havárii a tři pro bezpečnost chodců. Nicméně 40 000 mužů ročně, nebo dokonce 20 000 mužů ročně, si to pravděpodobně nevšimne. Bude velmi šťastný, když řídí komfortní, sportovní, citlivé a úsporné vozidlo se systémem satnav, který ho vede k jeho dalšímu jmenování a komunikačnímu systému, který dokáže udržet v kontaktu trvale. A to je to, co mu vyhraje jeho bonusy a propagace. Ne vrtulová vrtulka nebo třícestná hvězda.
60%