Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Peugeot

Recenze a test Peugeot 407 SW 2004 - 2011

Recenze automobilů Recenze Peugeot Recenze Peugeot 407 SW 2004 - 2011

60% Peugeot 407 SW 2004 - 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Je to trochu zvláštní. Ten, který jsem vybral, byl 136kilometrový dvoutaktní 16v diesel common rail s kroutícím momentem 251lb ft na "overboost" a šestistupňovou manuální převodovkou. To všechno je velmi dobře spojeno s pěkným rozložením točivého momentu, rychlostí pro každou situaci a uklidňujícím 33.3mph za 1000 ot / min v šestém. Ve skutečnosti jsou všechna rychlostní zařízení tak dlouhá, že jste velmi pravděpodobné, že se ocitnete v doporučení institutu Advanced Driver, který bude řídit 3. rychlostní stupeň v limitu 30. Ovládání není senzační. Byl navržen mladým francouzským inženýrem podvozku jménem Gaitan a můžete okamžitě říct, že má rád řízení. V předním odpružení nejsou žádné kompromisy ohledně nákladů. Má dvojité rákosky jako nejlepší. Síly jsou však přiváděny do věže typu vzpěry, aby získaly to nejlepší z obou ramen a vzpěrů. Takže to není jen ostrý a přesný, nerozdělí se mu hrbolky, zvlnění nebo otvory na poloviční straně rohu. Zadní zavěšení je v zásadě upraveno o 406 a také zcela nezávislé. Takže zatímco přední koncová rukojeť pevně drží, zadní strana náhle nevyskočí z řady jako Peugeots z minulosti. Kromě toho je jízda hladká a kompatibilní, alespoň na předních sedadlech. Sedadla jsou pohodlná. Žádné bolesti ani bolesti po 200 kilometrech zkroucení a zapnutí na trase, která má ukázat nedostatky spíše než lichotit šasi. Stěrače tleská ruce, takže už žádné stížnosti na slepé skvrny na pravé straně. Když rozsvítíte světla, červené LED diody sledují jehly kolem okrajů číselníku. A když zaparkujete, automaticky se sklopí elektrická zrcátka, takže jsou stále tam, když se vrátíte do auta. Můžete si koupit 407 jako čtyřdveřový saloon, nebo za 1 100 liber navíc, jako sportovní vyhlížející "životní styl", který se vhodně nazývá SW. Vozík má užitečné otevírání zadního okna, které se skutečně vznáší vysoko a široce, takže je velmi praktické, když do věci vložíte věci. A při mimořádně dlouhých zátěžích se opěradlo spolujezdce předního spolujezdce sklopí. Nicméně, na rozdíl od modelu 307, neexistuje žádný způsob, jak by mohl být proveden na sedadle 7. Peugeot opustil tuto práci na menší, praktičtější 307 SW a jeho 807 MPV. Model 407 má obrovskou přední část, která vyčnívá před příčný motor a radiátor. Důvodem je Euro NCAP. Poskytuje snadno opravenou crushbox, takže drobné kolize neznamenají odstranění motoru, který by poškození opravil. Pro NCAP je ale stále důležitější, že přední strana je také navržena tak, aby byla "šetrná k pěším", takže každý, kdo je šťastný, aby byl zasažen 407, by měl mít na své měkké kapotě šťastný přistání. Očekává se, že tato opatření přistane s pěti hvězdami pro havárii a tři pro bezpečnost chodců. Nicméně 40 000 mužů ročně, nebo dokonce 20 000 mužů ročně, si to pravděpodobně nevšimne. Bude velmi šťastný, když řídí komfortní, sportovní, citlivé a úsporné vozidlo se systémem satnav, který ho vede k jeho dalšímu jmenování a komunikačnímu systému, který dokáže udržet v kontaktu trvale. A to je to, co mu vyhraje jeho bonusy a propagace. Ne vrtulová vrtulka nebo třícestná hvězda.

Peugeot 407 SW 2004 - 2011

Interiér

Zadní sedadlo rozhodně není tak pohodlné jako přední. Za velmi vysokým řidičem není moc nohy. Prasátko v prostředním zadním sedadle je zvednuto, takže je opravdu pro děti spíše než pro dospělé. Přesto kombinace obrovských předních opěrek hlavy a masivního rámu zpětného zrcátka výrazně omezují přední vidění pro každého v zadní části vozu. Pneumatika, která nemůžete slyšet z předních sedadel, je také zřejmá.

Pokračovat ve čtení interiéru

Peugeot 407 SW 2004 - 2011

Recenze automobilu

Peugeot je velmi rád, že do tisku zapůsobí, že 407 je pracovní vůz. 70% z vozů 407 bude prodávat vozovým parkům. 75% bude diesely. Společnost ví, že 407 se nikdy nesetká s aspiracemi splněnými třídou 3 nebo třídou C. Je to obchodní nástroj proti Mondeos, Lagunas a Vectras. A auta jako obchodní nástroje stojí nebo padnou na to, co mohou nabídnout 40 000 mil ročně muži. Za to stojí za to přemýšlet. Při průměrné rychlosti, například 50 km / h, 40 000 mil znamená 800 hodin za volantem, což je více…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011
  • Peugeot 407 SW 2004 - 2011

Závěrečné hodnocení

  • Dobře vybavený, pětihvězdičkový rating. Dobrá hodnota z druhé ruky.

  • Ne tak prostorné jako některé soupeřící panství. Špatný výsledek v roce 2007 Průzkum spokojenosti zákazníků JD Power.

60%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2336 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1333 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 800 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2336
    • Škoda Fabia 1333
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 800
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 492
    • Hyundai i30 468
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 347
    • Kia Cee´d 330
    • Volkswagen Tiguan 327
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 317
    • BMW Řada 3 294
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 284
    • Renault Mégane 282
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 251
    • Kia Sportage 243
    • Peugeot 308 239

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7530
    • Volkswagen 3922
    • Ford 2417
    • Peugeot 1712
    • Hyundai 1493
    • Renault 1355
    • Citroën 1227
    • Opel 1210
    • BMW 1073
    • Mercedes-Benz 987
    • Kia 921
    • Audi 880

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing