60%
Obsah
Řidičské dojmy
Je to trochu zvláštní. Ten, který jsem vybral, byl 136kilometrový dvoutaktní 16v diesel common rail s kroutícím momentem 251lb ft na "overboost" a šestistupňovou manuální převodovkou. To všechno je velmi dobře spojeno s pěkným rozložením točivého momentu, rychlostí pro každou situaci a uklidňujícím 33.3mph za 1000 ot / min v šestém. Ve skutečnosti jsou všechna rychlostní zařízení tak dlouhá, že jste velmi pravděpodobné, že se ocitnete v doporučení institutu Advanced Driver, který bude…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Zadní sedadlo rozhodně není tak pohodlné jako přední. Za velmi vysokým řidičem není moc nohy. Prasátko v prostředním zadním sedadle je zvednuto, takže je opravdu pro děti spíše než pro dospělé. Přesto kombinace obrovských předních opěrek hlavy a masivního rámu zpětného zrcátka výrazně omezují přední vidění pro každého v zadní části vozu. Pneumatika, která nemůžete slyšet z předních sedadel, je také zřejmá.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Peugeot je velmi rád, že do tisku zapůsobí, že 407 je pracovní vůz. 70% z vozů 407 bude prodávat vozovým parkům. 75% bude diesely. Společnost ví, že 407 se nikdy nesetká s aspiracemi splněnými třídou 3 nebo třídou C. Je to obchodní nástroj proti Mondeos, Lagunas a Vectras. A auta jako obchodní nástroje stojí nebo padnou na to, co mohou nabídnout 40 000 mil ročně muži. Za to stojí za to přemýšlet. Při průměrné rychlosti, například 50 km / h, 40 000 mil znamená 800 hodin za volantem, což je více…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Dobře vybavený, pětihvězdičkový rating. Dobrá hodnota z druhé ruky.
- Ne tak prostorné jako některé soupeřící panství. Špatný výsledek v roce 2007 Průzkum spokojenosti zákazníků JD Power.
60%