Ke zkouškám byly k dispozici pouze dvě varianty: 6-rychlostní automatická motorová nafta V6 s pohonem vznětového motoru 205bhp 2.7 a 6-stupňová manuální benzínová verze V6 s objemem 211 koní. Nejprve jsme vzali naftu. Velký tourer to jistě je. Tento vůz bude plavout při absurdních rychlostech sotva šumem z motoru, téměř žádný hluk větru a velmi malý hluk z pneumatik. Pneumatiky začnou trochu kousnout, pokud skutečně stisknete, protože v konečném důsledku je auto nedotčené. Úrovně uchopení jsou však velmi vysoké a nejsou rozrušeny ani poměrně zlými středními koutkami. Než jsme se dostali do automobilů, byli jsme varováni, že jsou tak tiché, že bychom mohli zjistit, že se vydáme rychleji, než jsme si mysleli, že jsme. To se nám nestalo, ale měl jsem štěstí, že jsem byl dobře veden a viděl, že cestující možná nebude vědět, jak rychle cestuje, dokonce i při rychlosti blížící se rychlosti 150 km / h. Na dolní straně má šestistupňový autobox obvyklý intuitívní selektor typu "Tiptronic", takže je to něco nejlepšího, které zůstalo samo. Žádná volantová kolečka ani knoflíky, ale ve skutečnosti je opravdu nepotřebují. V "sportovním" režimu vypadá, že box vypadá, že většinou dělá docela dobrá rozhodnutí sama o sobě, přičemž žádné z těchto nouzových útlumů na výjezdech rohů, které příliš často potříkají samořadí. Můžete si zvolit režim Sport nebo Comfort, z nichž oba opustí systém tak, aby si vybral, jak sportovní nebo pohodlné věci musí být podle vašeho stylu jízdy. To funguje dobře. A systém ESP je přepínatelný, i když nezačne skákat a nepoškozuje zábavy jako ti hezkí lidé, kteří pracují za vaše peníze v "partnerstvích s rychlými kamerami". Takže 2.7 V6 HDI opět přikývne. (Je to stejný motor, i když je úplně jiné vozidlo od dieselového motoru Jaguar XJ.) Příručka 3.0iV6 je méně působivá, a to dokonce i na otázku, proč se obtěžovat benzínem 3.0iV6 vůbec? Je to jen desetinu vteřiny rychleji než 60 naftové automatická, zatímco 3.0iV6 je vlastně několik desetin sekundy pomalejší. A samozřejmě i benzinové V6 používají více paliva. Manuální krabička se taky nedaří do sportovního vozu. Přesuny jsou příliš dlouhé. A ačkoli je pravda, že řidič má ve skutečnosti větší kontrolu nad rychlostmi pro dosažení maximální rychlosti zákrutu, musí také vypustit volant a změnit rychlost. Takže když zaškrtne krabici nabízející verzi 3.0iV6 se 6stupňovou manuální verzí, nedělala to ani pro nás. Ale nakonec, zda je nějaká verze modelu 407 Coupe pro vás závislá na dvou rozhodnutích: Milujete styl auta? A jste připraveni obětovat postavení menšího, pomalejšího BMW nebo Mercedesu za stejné peníze? Měla bych spíše než CLK 200K. Ale místo připravované nové série 3 si nejsem tak jistý. A mohlo by existovat ještě další druh alternativy. Nový skládací cínový vůz Volvo V70 a VW Eos, stejně jako kabiny A4 a SAAB 9-3. DRUHÝ BITE Měl jsem další šanci řídit 407 Coupe na začátku roku 2008, tentokrát na 2.0HDI 136 Bellagio. Došlo k úžasné kovové barvě Flamenco Red s černou kůží, standardním multimediálním satnavem RT4 a volitelnými 19 "koly s pneumatikami Pirelli P Zero Nero 235/40 ZR 19. Tato verze nabízí stejnou tichou jízdu jako 2.7HDI, spíše spíše výkonný, překonaný neuvěřitelným 45mpg. Na cestě v těžko dostupném tempomatu (skrytém za volantem) se v téměř tichu pohybovalo rychlostí 70 km / h při rychlosti 2 000 ot./min, jediný hluk z těchto obrovských P Zero Nero (což říká objemy pro podvozek 407), rozšiřuje se na rychlostní polštáře v širokém měřítku a velmi dobře absorbuje ploché vrcholky a přilnavost na dlouhých zametacích strojích je tak vynikající, déle, než se začalo drifting.Match míchání sladké měnící se 6-rychlostní krabici najít sílu a točivý moment, a to je také uspokojivé.Přes 200 mil jsem tlačil průměrný mpg auta z 45 na 46, což je vynikající, ačkoli na okraj až k okraji to fungovalo jen na 42mpg, possib protože jsem ji překryla blíž než ovladač dodávky. Žádné stížnosti. Elegantní, klidné jezdecké kupé s vynikající ovladatelností a vynikající "birdview" satnav grafikou, která se vrací mezi 42 a 46mpg. Nemůže to být špatné.
60%