60%
Obsah
Řidičské dojmy
Ke zkouškám byly k dispozici pouze dvě varianty: 6-rychlostní automatická motorová nafta V6 s pohonem vznětového motoru 205bhp 2.7 a 6-stupňová manuální benzínová verze V6 s objemem 211 koní. Nejprve jsme vzali naftu. Velký tourer to jistě je. Tento vůz bude plavout při absurdních rychlostech sotva šumem z motoru, téměř žádný hluk větru a velmi malý hluk z pneumatik. Pneumatiky začnou trochu kousnout, pokud skutečně stisknete, protože v konečném důsledku je auto nedotčené. Úrovně uchopení jsou…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
V jasné a vzdušné kabině jsou čtyři slušné sedačky, obuv o objemu 400 dm3, která je dostatečně velká, aby mohla vzít zavazadla pro všechny, a pokud jste jenom dva nebo tři cestující, zadní sedadla se posunou dolů o 2/3 - 1/3, další prostor pro zavazadla. Dlouhé dveře umožňují snadný vstup do zad. Tyto otvory v prahu na fotce lokalizují dveře, když jsou zavřené, což pomáhá udržet strukturu velmi tuhou. Jakmile tam jsou, sedadla jsou pohodlná a je tam spousta světla, takže nemáte pocit…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Když bylo kupé Peugeot 406 nové, vyšel jsem z obchodu a našel jsem tanečníka, který se díval na můj zkušební vůz. Říkal, že to bylo to nejkrásnější auto, jaké kdy viděl, a když jsem mu řekl, že byl postaven v Itálii, jeho srdce se zalilo pýchou. 407 kupé není Pininfarina, ani v Itálii. Byla vytvořena ve vlastním týmu týmem, který se nyní nachází ve Velizy u Paříže, a je postaven na samostatné linii továrny v Rennes. Sdílí dlouhý přední převis 407 sedanu, vyrovnaný dlouhým zadním převisem a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- 2.7 vznětový motor V6 mimořádně tichý při vysoké rychlosti. Všechny modely mají velmi nízkou hlučnost větru a pneumatiky.
- Model se ve Velké Británii neuskutečnil, takže v roce 2007 byly velké slevy.
60%