Jeho skvělým přínosem pro Outlander je jeho vynikající 2,2 litrový twin turbo dieselový motor PSA / Ford. Stejný typ najdete také pod kapotou Landrover Freelander II a také z podzimu v Outlanderu. Je to velký rozdíl, protože tam, kde má 140PS VAG nafta v Outlanderu nedostatečný točivý moment a musí pracovat tvrdě, zdá se, že model PSA 2.2 má přesně stejnou sílu, jakou potřebuje vozidlo. Je to uvolněné. Je to příjemné. To v žádném případě neobtěžuje ani neovlivňuje. A 0-60 v 9,6 sekundách není třeba čichat u sedmi sedaček 4x4. Je také dobré řídit. Výběr automatického 4WD ostrosti předního stylu Audi quattro. Cítil se trochu tužší než CR-V, aniž by byl méně pohodlný. V jakémkoli nepříznivém počasí stojí za to, že se dostanete do Auto 4WD a používáte pouze 2WD pro suché dálnice, města a předměstí. Systém pohonu všech kol je přímý. Můžete si zvolit 2WD, který poskytuje pouze přední pohon, přináší zadní pohon do hry ve velmi extrémních podmínkách, 4WD AUTO, který přináší zadní pohon při rozštěpení 70/30, kdykoli je to nutné pro stabilizaci vozidla, a 4WD LOCK, který poskytuje zámek středový rozdělovací výkon 50/50 přední a zadní při nízké rychlosti. Jak Mitsubishi udělal s Outlanderem, Peugeot nás poslal mimo silnici, tentokrát skrz nějaké bahnité lesy v dešti a auto to zvládlo velmi dobře. Jedná se o "měkký roader", který může v případě potřeby udělat trochu mírné "off roading". Pokud byste měli strávit pouhých 22 000 Kč až 25 000 Kč, potřebovali jste 7 sedadel a museli jste si vybrat mezi 4007, Santa Fe, Captiva a Antara, 4007 je mnohem hezčí auto, které jezdí po silnici. Je to stejně dobrý jako Captiva / Antara mimo silnici, ale není tak dobrý jako Santa Fe. Neexistuje žádná automatická volba, jak je tomu u Santa Fe a Captiva / Antara. A 6. a 7. míst Santa Fe a Captiva / Antara jsou mnohem lepší. Zvláště dobré v Captiva / Antara. Zkušenosti z jízdy na vozovce 4007 jsou mnohem lepší než ostatní, což by mi to přineslo. Ale různí lidé mají různé priority, a proto jsem tyto rozdíly jasně vyjádřil.
80%