Požádal jsem o auto 1.6THP 140, takže bych mohl udělat dva in-one, jak přenos, tak i auto. (Odkazy na testy manuálního hatchbacku THP 150 a SW níže). Je to samozřejmě stejný proměnný turbodieselový motor s minibarem MINI Cooper S, s knotou odmítnutou 35PS. Ale při čtyřtaktním autoboxu je stále spíše agresivní akcelerátor spíše než lenivý starý wafter. Funkci Tiptronic nepotřebujete vůbec, protože bude mít vždy vše samo o sobě, kdykoli budete potřebovat pohyb. Naštěstí však nehraje ošklivý starý trik, který by upustil rychlostní stupeň na půl cesty kolem rohu. Bohužel za tuto sportovní dychtivost stojí cena. Myslím, že asi 30mpg, v průměru, ačkoli možná 35 až 40, jet na rychlosti 25mph za 1.000rpm ve 4., na dálnici, držící se na hranici. Kombinované tempomat a omezovač rychlosti (můžete použít jeden nebo druhý) je velmi užitečné, aby se zabránilo překročení rychlosti. Model THP140 automaticky velmi rychle obnoví ztrátu rychlosti až na hranici. Ale nastavte omezovač na 30 v limitu 30 a budete překvapeni zadními konci, která se zvedá za vámi. Z nějakého důvodu známého pouze Peugeotu, naše auto, SE, se dostalo na směšné 18 "kola se 225/40 R80 proužky lékořice zabalené kolem okrajů (já jsem vlastně dostal to špatně na video a řekl 245/40.) Tyto neudělám nic pro kvalitu jízdy ani pro chrastítka, jak auto začíná stárnout. A velmi se bojím o jejich životy na vlnitých okrajích dezintegrovaných polštářů na rychlost, ale ve skutečnosti říká poměrně hodně o základním pozastavení 308, že auto zůstává decentně pohodlné a tyto pneumatiky visí kolem rohů, a to i za mokra. Kromě zážehových motorů s řetězovými vařiči o objemu 120PS, 140PS a 150PS můžete také mít motorovou naftu s výkonem 110PS 1.6 nebo 136PS 2.0. diesel, dlouhá zkušenost jak v ostatních automobilech, tak by mě vedla k tomu, že bych sladší, úspornější a (překvapivěji) více točivý 1.6.Ačkoli můžete dostat 2,0 nafta s 6 rychlostí autobox.V roce 1930 s 401 Eclipse, Peugeot skutečně vynalezl skládací tvrdé vrcholy motoru otevřeného vrcholu s ochranou proti vandalismu. Ale vícenásobné těsnění komplexu VW EOS nevyhovují zkoušce času. A tak, jak Ford ukázal se svým dvousložkovým Focus CC vrcholem Pininfarina, jednoduchost není nezbytně odpovědí na prevenci netěsností. Horní část 308CC je příjemně jednoduchá, její mechanické části vypadají robustní, dali jsme jí silný test nahoře a dole a přežil týden nočního deště bez toho, aby se kapka dostala dovnitř. Takže pokud hledáte slušnou manipulaci kupé kabriolet s plným výběrem motorů a převodů, které jsou také pravděpodobné, že zůstanou suché uvnitř pak, prsty překročil, to bude dobrá volba.
40%