40%
Obsah
Řidičské dojmy
Požádal jsem o auto 1.6THP 140, takže bych mohl udělat dva in-one, jak přenos, tak i auto. (Odkazy na testy manuálního hatchbacku THP 150 a SW níže). Je to samozřejmě stejný proměnný turbodieselový motor s minibarem MINI Cooper S, s knotou odmítnutou 35PS. Ale při čtyřtaktním autoboxu je stále spíše agresivní akcelerátor spíše než lenivý starý wafter. Funkci Tiptronic nepotřebujete vůbec, protože bude mít vždy vše samo o sobě, kdykoli budete potřebovat pohyb. Naštěstí však nehraje ošklivý starý…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Krása je v oku pozorovatele a můj asistent myslel, že je senzační 308CC. Mohli byste mít výhrady. To může vypadat skvěle ze strany, když slunce zasáhne do pravého úhlu. Přesto, stejně jako u modelu 307CC, musí se zuřivost přizpůsobit střeše, takže je to ještě otázka: "Můj bum vypadá velký na tohle?" Rozhodněte se sami. A ačkoli to Peugeot popisuje jako čtyřmotorový, pasažéři ze zadních dveří musí ohýbat krk, když je vrchol nahoru. Bude pravděpodobně šťastnější, že se pískem ostrou…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Měli vydat Peugeot 308CC s varovným varováním Bank Holiday. Den natáčení zažíval mrholení. Ale místní prognóza říká, že pozdě odpoledne může být pár málo slunečních kouzel. Proto jsme odložili start. Dostal jsem auto do Boshama do 14:00. Měl pozdní hospodu oběd. Pak, když jsme skončili, příliv vyšel ven a obloha se vyčistila. Krátce. Jak lepší testovat robustnost elektrického skládacího tvrdého vrchlíku? Vychutnáváme a srážíme mezi sprchami celkem minimálně 15krát. Nebylo to nejrychlejší a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Mnohem lepší než 307CC. Dobrý rozsah motorů a převodovek.
- Krása je v očích toho, kdo se dívá. Volitelné 18-palcové kolečka nepomáhají jízdě. Čtyřrychlostní automatické ovládání.
40%