Je to přední koncová rukojeť a pocit, který přináší do vašeho obličeje hloupý úsměv od ucha k uchu. Je pravda, že můj měl 100 liber volných 17 "kol s 225/45 nízkoprofilovými pneumatikami. Ale to, co ztratily na silničních blátě (ne moc, vlastně), získali obrovské křivky. jako by to bylo víc, a to všechno, že přední konec důrazu nepřijde na úkor choulostivého ocasu.Zdá se, že záda zůstává zasazená pevně, ať už se dostanete až do auta.Opomocí každému, kdo očekával standardní hodnocení Kapacita sedadel a zavazadel, hodnocení CO2 a spotřebu paliva vpředu, ale místo toho jsem vám řekl, co je o tomto krakovacím autě jedinečné, ale má některé další hezké vlastnosti. srdce vás přesvědčí, že je to krásné, nebo byste si mysleli, že se snažím zvednout nohu, ale je to pro pěší přátelské, jestliže běžně řídíte mezi opilci, fotbalovými příznivci nebo výtržníky. stejně jako rozbité pomlčky před cestujícím, které dává spoustu prostoru pro airbag se nafoukne bez vypálení oděvů. A stejně jako u všech Peugeotů v dnešní době je to klíč přepínatelné. Brzy se seznámíte s výčnělky ukrytými za volantem. Jeden na levé straně ovládá plavidla a omezovač rychlosti, zatímco ten vpravo se zabývá rádiem. Plavba je krokem v přírůstcích 1mph a snadno se nastaví. Využil jsem modelu 308 k řízení vozu Ford Focus, takže měl příležitost porovnat dva přímo. Koneckonců, Focus je nyní považován za daleko a pryč nejlepší střední hatchback z hlediska manipulace, jízdy a zdokonalení. Jel jsem zpět, musel jsem přiznat, že 308 není tak dokonalý. Ale je to mnohem zábavnější. Zrušil jsem to asi v 300 kilometrech v 308, včetně jízdy na dálnici, dálnici a zemi, a každou minutu si užíval. Když jste uvnitř auta s míčem, nemůžete vidět, jak to vypadá, takže se neobtěžujete. Pokud by byl Alfa 147 stejně radostný jako zážitek z jízdy jako Peugeot, možná byste měli to nejlepší ze všech světů. Průměr: 36,29mpg, což nebylo skvělé, ale nebylo špatné pro tak zábavné auto.
80%