Jednal jsem se o 1.6THP 150 Sport, na £ 17.495 plus £ 495 navíc pro pár nejzadnějších sedadel. A poté, co jsem před několika měsíci testoval pětistupňový hatchback o objemu 150 koní, jsem byl okamžitě rád, že je to navíc. To umožnilo Peugeotu udělat "špičku" o něco déle, rychlostí asi 26,5 milisekund za 1000 otáček za minutu, což dalo o něco lepší ekonomiku a uvolněnější jízdu. To je to, že 18 "slitiny na 308 175GTI úplně zničily jízdu a manipulaci s tímto vozem.) Stejně jako 38mpg, CO2 je rozumné 177g / km , což činí v letošním roce daň ve výši 170 liber, ale v příštím roce skočí na 205 liber. Mohli byste, pokud byste chtěli, hádat vaši cestu do 1.6 HDI 110 za pouhých 500 liber a stále získáte novou 6stupňovou skříňku. To znamená, že v roce 2010 se energetická spotřeba energie snížila na 139 g / km, takže v roce 2008 se snížila daň za 120 GBP a příští rok o 110 liber a teoretická hodnota 57,6 mpg na 14% dražší naftu (což odpovídá 49 mpg v ceně pohonných hmot). Pokud nejste spokojeni se všemi skleněnými vlákny na hlavě, přesahuje to celoplošná elektrická žaluzie a vypadá stejně jako nadstavec. A pro ty z vás, kteří je mají mít, jsou zde dva automatické benzínové verze a automatická nafta. Škaredý starý bugbear z 307 byl někdy podezřelý na vybudování kvality a spolehlivosti. Naštěstí 308 nyní zaznamenává nejvyšší hodnocení průzkumu spokojenosti zákazníků pro jakýkoli vozidlo značky Peugeot vůbec, a proto by se nyní měla stát starostí. A jak jsem začal říkat, je to jedinečné auto. Pokud hledáte sportovní sedačku, je samozřejmě Ford S Max. Ale pokud to musí být správný, auto-jako station wagon nemůžete hledat dále než 308, protože tam není nikde dále podívat.
80%