Pátek 10. února 2006 Bylo to trochu trapné, kdy jsem byl požádán, abych dlouhodobě testoval facelift Peugeot 307SW, když jsem již dlouho trvající Ford C-Max. Ale dalo to docela užitečné srovnání. Za prvé, 307SW je originální 7-místný. Skutečnost, že centrální tři sedadla individuálně sklouzne a dvojnásobně sklopí, znamená, že s trochou spolupráce většina sedmičlenných rodin může zajistit, aby každý měl dost místa na nohy. V 5 9 můžu uspořádat sedadla, abych jim vyhovoval ve všech sedmi. A to je jedinečná prodejní nabídka 307SW. Jedná se o jediný kombi se sedmi sedadly směřujícími dopředu, které mohou pohodlně sedět. Chybí mi několik věcí, které má C-Max, jako je tempomat a volitelně satnav. Jeho není tak snadné se dostat dovnitř a ven. Ani to není tak pohodlné. Nicméně (zdá se, že se změnil), zdá se, že Peugeot pracoval na motoru. Měla by být přesně stejná 136PS PSA 16 ventilová nafta jako C-Maxs. Přesto to není stejné. Zatímco v C-Maxu se točivý moment přichází s takovým náhonem, že může otáčet své přední kola v 2. místě, Peugeot si bere čas. A teď jsem právě dostal motor běží-in se ukázal být stejně hladký v dodávce síly a točivého momentu jako vždy vynikající 1,6 16 ventilové nafty. Přidejte k tomu skvělou jízdní kvalitu, skvělý pocit řízení Peugeotu a ovládání, to opravdu bylo potěšením řídit. A zdá se, že natáhne galon smradlavých věcí o něco dále než C-Max. Pak si vyndal svou knihu. Dobře, spěchal jsem a Id dělal to, co doporučuji svým čtenářům, aby to nikdy neudělali. Id začal z chladu, vyrazil půl míle a vypnul, aby si koupil žárovky stop lampy. Pak jsem začal znovu a vyrazil asi kilometr, abych se jimi hodil. Potom jsem znovu nastartoval motor, třetí čas z chladného a špatně se vyskytujícího systému znečištění přišel na palubní desku spolu s nedostatkem energie. Jel jsem po nedostatku energie, ignoroval varování a jakmile jsem měl motor správně zahřát na dálnici, varování vyšlo ven. Jedna věc je jistá: na světě není žádný jiný MPV, který by vyčistil model 307SW (ani Mazda 5). Jezdí, uchopí a dává ještě větší potěšení než 307 hatchback. A při jízdě o objemu 138 koní (136 koní) o objemu 2,0 litru o objemu 16 koní, který je určen pro jízdu rychlostí 35 km / h na 1000 ot./min., Můžete jezdit po celý den rychlostí 90 km / h a rychlostí kolem 2500 otáček za minutu. Ve skutečnosti je tak vysoko přizpůsobený, že musíte použít nižší převodové stupně pro menší rychlosti: 5. je vhodnější pro limit 50, 4. pro 40mph protiproudy a 3. pro limity 30mph. Takže i když je to fantastický tourer a lidé se pohybují, s tím vysokým 6. je to pravděpodobně velmi dobrá karavanová věž. Uvnitř, stejně jako MPV, získáte tři samostatná posuvná, dvojnásobně sklopná, odnímatelná centrální zadní sedadla a dvě sklopná odnímatelná přední sedadla směřující vpřed, která jsou prodávána jako volitelná výbava. Na rozdíl od modelu MPV získáváte také nádhernou celoplošnou skleněnou střechu, která odráží teplo, které rozkvétá interiér za slunečného dne a může být zácloněno elektrickým žaluzím, když slunce odmítne svítit. Jeho sedmistačlenná sedačka, která jde a ovládá jako sportovní vůz, ale pouze vyskočí 148g / km CO2 a dosahuje průměru 50,4mpg v kombinovaném cyklu. A to má velmi elegantní vlastnost vnějších zpětných zrcátek, které se automaticky sklopí, když zamykáte vůz. Co víc můžete chtít?
80%