Základní benzinový motor PureTech o objemu 1,2 litru může znít příliš malý pro vůz jako je 3008, ale s 130 koní na kohoutku to vůbec není špatné. Skutečnost, že jde o turbodmychadlo, znamená nejen, že je tichý, ale produkuje dostatečný točivý moment, aby se dostal přes pomalé pohyby. Je to skvělé pro město a je vybaveno šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou. Druhý výběr benzinu je 1,6 THP s výkonem 165 koní, ale je k dispozici pouze u šestistupňové auto. Je to rychlé, ale i žíznivé, takže se nejlépe vyhnout. Pokud se chystáte na dlouhé vzdálenosti ve vašem 3008 pak 1,6 BlueHDi je nejlepší volbou. Je k dispozici ve dvou verzích - 100PS a 120PS. Malý poháněný model má pouze pětstupňovou manuální verzi a přichází v základním Active trimu, takže bychom měli jet na 120PS. Spolu s nízkými provozními náklady a vysokým výkonem. Úspora spotřeby paliva je 70,6 m, podle oficiálních údajů nejméně - v reálném životě pravděpodobně uvidíte přibližně 55 mph. Přesto má slušné množství strhnutí dolů do rozsahu otáček. To znamená, že předjíždění a krátké cesty nejsou výzvou. Je to tiché a hladké, plus je k dispozici buď se šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou autou, z níž je velmi příjemné řídit. Dieselová verze 2.0 BlueHDi je dodávána ve dvou verzích - 150PS nebo 180PS - ale když je to rychlejší (jak byste čekali), je obtížné ospravedlnit dodatečné náklady a mírně horší zdokonalení, zejména vzhledem k tomu, jak dobře je 1.6 BlueHDi. Zážitek z jízdy je velmi dobrý, bez ohledu na volbu motoru. Ovládací prvky jsou pečlivě vážené a díky barevným plně digitálním přístrojům jsou důležité informace, jako je rychlost, jasné a snadno čitelné. Vysoká jízdní poloha poskytuje dobrý výhled dopředu, přesto se 3008 v okolí města necítí obzvláště velké nebo nepružné. Řízení je lehké, ale přesné, zatímco úroveň komfortu je impozantní, a to i při špatných venkovních silnicích. Model 3008 se trochu nakloní do rohů, ale velmi dobře zachází, a to i přesto, že neexistují žádné varianty pohonu všech kol. Pokud potřebujete nějaké další možnosti, Grip Control je volitelný a zvyšuje přilnavost na kluzkých nebo volných plochách a posílá energii kterémukoli přednímu kola má nejlepší trakci. Dokonce i základní model je vybaven tempomatem, rozpoznáváním rychlosti, varováním při odjezdu z jízdního pruhu a autonomním nouzovým brzděním, takže model 3008 je ideální pro dlouhé cesty. Ale pro jízdu na dálnici doporučujeme variantu Allure, která získá aktivní jízdní pruhu, která pomůže řídit auto v jejím jízdním pruhu. K dispozici je také adaptivní tempomat, ačkoli je volitelný kromě horních variant GT. Při spárování s automatickou převodovkou má party trik, že se automaticky zastaví v dopravní zácpě, a pak se začne znovu pohybovat dopředu. V frustrujícím ranním ranním džemu je to skutečný bonus, takže to, co by jinak bylo nepříjemné, bylo téměř snesitelné.
80%