Existuje poměrně široká škála nabízených motorů pro rok 2008, počínaje 1,2-litrovým VTi benzínem s výkonem 82 koní. Je to víc než přiměřené pro vstupní motory s dostatkem jízdy na město a oficiální ekonomikou 57,6 mph. Peugeot také nabízí benzínový motor 1,6 VTi s výkonem 120 koní, který je výrazně rychlejší a pomáhá s vyšším točivým momentem, přesto je schopen dosáhnout 47,9 m / s. Pro ty, kteří mají tendenci vyjíždět ven z města nebo kteří pokrývají dlouhé vzdálenosti, HDi diesely pravděpodobně zapadají do účtu. K dispozici jsou tři na výběr, počínaje 1,4-litrovým HDi s výkonem 70 koní. Důležitější než jeho výkon je maximální točivý moment 160 Nm při 1750 otáčkách za minutu, což je skvělé pro jízdu na dálnici. Je to také výkonné, s nárokovanou ekonomikou 70,6MPg a emisemi pouhých 104g / km. Dalšími dieselovými volbami jsou jak 1.6-litrové HDi motory s 92PS nebo 115PS. V reálném světě existuje jen málo - oba nabízejí užitečnou předjížďku, nízké emise a působivou ekonomiku - stejně jako 1,4-litrový nafta, ve skutečnosti na 70,6mpg. EGC automatizované manuální převodovky jsou nabízeny s 1.2 VTi a 1.6 HDi, ale tato automatizovaná příručka je nejlépe vyloučena, protože je otřesná při výměně převodovky. Tradiční automatická převodovka může být specifikována s benzínem o objemu 1,6 VTi s výkonem 120 koní. Rozsah motoru by mohl působivě působit, ale bohužel se zhoršují další aspekty roku 2008 při jízdě na silnici. Řízení není tak přesné nebo přesné, jako je tomu u konkurentů, jako je Nissan Juke, a kvalita jízdy je zdaleka ne dokonalá, jiggling a wobbling přes rozbité silnice povrchy a rychlost hrboly. Válcování těla může být problémem při vyšších rychlostech a změna rychlosti není nejjemnější nebo přesnější. Nic z toho není velkým problémem v okolí města a kde jsou kompaktní rozměry a poměrně vysoká poloha k sezení užitečné, což dává slušný pohled na potenciální nebezpečí. Nejvyšší úrovně výbavy a všechna zařízení 1.2 PureTech (manuální a automatická) přicházejí se systémem s názvem Grip Control, který je navržen tak, aby zlepšoval trakci na kluzkém povrchu. Automobil zůstává pohon předních kol, ale snímače detekují a zabraňují sklouznutí předních kol. Má volitelné režimy pro sněhu a terén a je užitečným dotykem, pokud nepotřebujete plný foukaný 4x4. Spárovaný s pneumatikami Goodyear Vector 4 Seasons, přeměňuje rok 2008 z "mě taky" malého crossoveru na velmi výkonný celoroční SUV.
80%