40%
Obsah
Řidičské dojmy
K dispozici je výběr 1,4 nebo 1,6 benzínových motorů nebo 1,4 diesel. Benzínové motory mohou být provedeny s 2-Tronic poloautomatickou převodovkou, která je opravdu Citroen Sensodrive od C2, na kterém je umístěn 1007. Neexistuje žádná možnost s 1,6, protože je dodáván pouze s 2-Tronic. Tak jsme to zkusili nejprve. Ve skutečnosti funguje celkem dobře. Můžete je nechat v režimu "auto" a elektronika vám pomůže s trochou pomoci z pravé nohy. Nebo můžete přepnout na poloautomatickou převodovku a bez spojky s převodovkami pomocí volantů za volantem. To může být dobrá zábava. A není zapotřebí vybrat neutrál, když se zastaví, protože systém vás odpojí z pohonu, pokud nejste dostatečně pošetilý na to, abyste nabrali škrticí klapku, když se poprvé zachytil a zatáhl proti brzdám. Na první pohled na rohu to ani nepřekvapí, protože i když je vůz vysoký, váha je koncentrovaná dolů. Pevná podložka vás přesvědčivě přivádí bez jakéhokoliv dramatu nebo ztráty pocitu řízení. Cena, kterou zaplatíte, je těžká jízda, ale nějak se šoky neposunují na sedadla, takže jste si vědomi nárazů, aniž byste je opravdu cítili. Konvenční pětistupňová manuální skříň na dieselu 1.4 je nepřehlédnutelná a známá každému, kdo kdy řídil Citroen C2 nebo C3. Je to trochu veslování a já neříkám ambiciózní předstihy, ale dokonce i s naftou na téměř 1 libru na litr budou provozní náklady nižší než 1,6 benzínový paddleshift.
Interiér
Není pochyb o tom, že dveře fungují a auto je výjimečně snadné se dostat dovnitř a ven z městských ulic. Z vnější strany umožňuje dálkové ovládání dveře otevřít po obou stranách. Zevnitř vytáhnete spínač a tiše vyskočí, pak se vrátí, trochu jako dveře na podzemním vlaku. Dokonce je možné jezdit s nimi otevřenou, což by mohlo být nelegální, ale byl způsob, jakým se nové noviny dostaly do novinových stánků. Ale to není důvod 1007. Je to nabídnout něco nového, co lidé uvidí v akci a usměje se, a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
1007 byl pro Peugeot statečný a riskantní hazard. Byl to originál, jehož cílem bylo stanovit trend spíše než následovat jeden. První malé vozidlo v Evropě bylo navrženo kolem dvou elektrických posuvných dveří. Před několika lety způsobila pocity na Motor Show, když byla zobrazena jako koncept "Sesame". Motor Show návštěvníci téměř všeobecně dali palec nahoru, takže Peugeot zpracoval koncepty až po výrobu v jejich designovém domě Velizy. Pak, když se 1007 dostala na trh, veřejnost…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Citroën C2 založil městské auto s dobrými bezpečnostními údaji a vysokou kvalitou. Jednoduchý přístup na přední sedadlo do jeho vysoké kabiny.
- Původně byl předražený, dokud trh nevydržel slevy. Jděte docela pevně. Nakládání s těžkým tahačem. Opravdu potřebujete elektrické posuvné dveře?
40%
Peugeot 1007 na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 217 229 km
- Cena
- 49 990 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 196 870 km
- Cena
- 38 900 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 157 274 km
- Cena
- 54 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 120 900 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 139 653 km
- Cena
- 59 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 241 104 km
- Cena
- 36 000 Kč