Korejská Mokka postrádá zdokonalení. Na dálnici je spousta hluku větru při rychlosti 70 km / h a také překvapivé množství silničního hluku. Na plusové straně je jízda hladká a cítí se stabilní při vysokých rychlostech a je také více než dostačující v nárožích se slušnou manipulací. Řízení je v městečku příjemné a lehké, což usnadňuje manipulaci na malé prostory, ale zadní viditelnost je značně omezena silnými zadními pilíři, což znemožňuje odvrácení parkovacích míst supermarketu. Zdá se, že je to velký dohled nad vozem, který bude použit pro spoustu městských jízd. Řada motorů je jednoduchá - je to benzinový motor o objemu 1,6 litru (pouze pohon předních kol) s pětistupňovou manuální převodovkou a turbodieselem 1.4 Turbo, který je standardně pohon všech kol. Přeplňovaný turbodmychadlový motor o objemu 140PS slibuje mnohem - zejména díky odznaku "Turbo", který je umístěn na botě - ale je to docela nevýrazné, zvláště ve srovnání s jinými malými turbodmychadly, jako jsou vynikající jednotky TSI Volkswagenu. S výkonem 200 Nm při 1850 ot./min a šestistupňovou manuální převodovkou by měla být 1.4 T docela pěkná, zvláště s ohledem na to, že Mokka váží pouze 1350 kg, ale chybí to a musí být tvrdě pracovat, aby získal smysluplný výkon. Je to v pořádku po městě, ale když se připojujete k rychlému dopravnímu provozu nebo předjíždění, máte pocit, že nebudete spokojeni. Na straně plus se podle oficiálních čísel vrátí přiměřené 44,1mpg. Nejoblíbenějším motorem bude 1.7 CDTi - opěrka řady Vauxhall. S točivým momentem 130 koní a 300 Nm má tažnou sílu, kterou 1.4 Turbo postrádá a je motorem nejvhodnějším pro Mokku, zejména na dálnici. Dodává se s pěkně pozitivní šestistupňovou příručkou s pohonem předních kol nebo 4WD plus šestistupňový automatický pohon předních kol. Modely pohonu všech kol mají systém na vyžádání, takže při normální jízdě je veškerá energie vysílána na přední kola. Nicméně pokud detekuje přerušení uchopení, může přenášet výkon až na rozdělení 50/50. Užitečné ve sněhu a ledu. K dispozici je také asistence při startu na kopci a řízení sjezdového svahu - který řídí rychlost vozu po strmých svazích - jako standard. Stejně jako všechny motory má CDTi standardní start / stop a dobrou zprávou je, že verze s manuálním pohonem předních kol dosahuje průměru 62,8 mpg s emisemi CO2 120 g / km, což znamená levné roční VED. Špatnou zprávou je, že dieselový motor opravdu postrádá vylepšení. Je to hlučné, a to jak při startu, tak i při výstřelu, zatímco při tahu z nízkých otáček je spousta třepot.
40%