Manipulace s vozovkami je ve stejné třídě jako Mitsubishi Outlander, Citroen C Crosser a Peugeot 4007. Lepší než Freelander II, RAV-4 a CR-V, ale bez mimořádné kombinace poctivých vlastností, které dokážou CR-V všem, kteří řídit. Takže je to jen vynikající pro SUV, ale ne lepší. Nabízí možnost přepínání pouze na 2WD, úspornost, například na suché dálnici nebo centrální diferenciální zámek pro off-roading. Překvapení přišlo s 173PS 2.0 litrem naftového motoru s 6stupňovou manuální skříňkou a doplněním řízení klesání na kopci (manuály mají HDC, autosedačka není). To se snadno mění tak rychle jako RAV-4 T180, s menší setrvačností motoru, takže se skutečně cítí víc vzpřímeně. Dosáhnete velmi rychlých rychlostí a auto zůstane uklidňující. Byli jsme posláni ve stejných silničních vozidlech, na stejných silničních pneumatikách, které jsme používali na poměrně náročné a demonstrativní silniční trati. Prvním šokem bylo, že X-Trail vpředu položil zadní kolo o čtyři stopy ve vzduchu. Druhým byl úplný nedostatek dramatu uvnitř auta, stejně jako my sami jsme udělali totéž. Některé kurzy byly rutinní, ale instruktoři nám ukázali skutečnou schopnost vozů. Jeden překážkový kurz vypadal naprosto nemožný pro středně velkou silnici MPV, ale když viděl X-Trail před ním, to nebylo ospravedlnění a znovu to zničilo úkol, který by normální osoba nikdy nepokusila s úplným nedostatkem rozruchu . Dalšími vlastnostmi vozu jsou větší zatížení pouze 603 litrů (1,773 litrů na střechu se sklopenými zadními sedadly). To je moudře rozděleno na dvoupodlažní botu s hlubokým posuvným podnosem pro každodenní použití, takže mezi ním a krytem zavazadlového prostoru zůstává 479 litrů. Všechny části mohou být odstraněny, aby se zvýšila kapacita zavazadel. Je dokonce prostor pro nějakou slušnou ekonomiku. Manuál 2.5 je jediný motor a převodovka přes 225g / km. Dieselový motor s výkonem 150 k je 190 g / km a je kombinován s hodnotou 39,8 mbar. Takže "poškození planety" je minimalizováno (ačkoli ne tak jako méně výkonnější a úspornější CR-V nafta).
80%