60%
Obsah
Řidičské dojmy
Pro jízdu po silnici můžete zvolit 2WD, který řídí pohon na zadní kola, nebo "auto", který se stejným způsobem provádí většinu času. Pokud se někdo začne sklouzávat, bude volat pouze na přední kola. Vychází velmi dobře a snižuje svou vlastní velikost. Žádný z těch lodí, jako roly-poly věci, že starší žebřík 4x4s předmětu. Stejně jako X-Trail jsou převodové poměry dokonale přizpůsobeny výkonu a točivému momentu motoru, takže jakýkoli druh gradientu, na němž se nacházíte, je zařízení, které umožňuje Pathfinderu vylepšit. Vývoj vozu X-Trail 2,288cc je také velmi příjemně hladký, dychtivý a volný. Na speku byste si mysleli, že 2,5 litru bylo příliš malé pro vozidlo této velikosti. Ale to vyvrcholí velmi zdravý 174PS při 4000rpm a 297lb ft točivý moment při 2,000rpm, takže vlastně má více grunt než 3.0 D-4D LandCruiser a nabízí to mnohem ochotněji. Na silnici 0-60 je 11,2 a můžete skutečně vidět nejvyšší rychlost rychlosti 109mph, takže to není žádný slouch. Přirozeně při takovém startu bylo zahrnuto off-road hřiště. Pathfinder jednoduše proskočil většinu z nich, včetně hlubokých, blátivých kolejí, ve vysokém poměru pohonu čtyř kol, který zablokuje pohon předních a zadních kol. Pro opravdu záludné věci musíte zastavit a zapojit se do pohonů s nízkým poměrem pohonu všech kol a to umožňuje vozu vyjednat nemožné sestupy, které by vyžadovaly zlaňování, které byste měli dělat pěšky.
Interiér
První věc, vnější dvě sedadla středového řadu jsou dvojnásobně zatáčkou za rukojeť, takže přístup k nejzazšímu páru je velmi dobrý. Vnitřní vnější sedadla a střední sedadlo se skládají tak, aby se posunuly dopředu a dozadu tak, že když jsou nejzadnější sedadla sklápěna, můžete dosáhnout obrovské, ploché a přiměřeně nízké zátěžové plošiny a objem 2,091 litrů. Opěradlo předního spolujezdce se skládá dopředu a nese předměty dlouhé až 9 metrů. A dokonce i se všemi sedadly tam je rozumný zavazadlový…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nissan se dostává mimo svazek a do výklenků. Nissan X-Trail vydělal svůj Primera a byl mnohem výnosnější, protože se prodával mnohem blíže požadované ceně. A poptávka po použitých X-Trails je ještě větší než u nových. Takže není překvapením, že jedním ze způsobů, které Nissan sleduje, je off-road cesta. Pozdní loňský rok byl představen mimořádný Murano, závodník značky Lexus RX300 s detonovaným motorem Nissan 350Z. Obrovský V8 Nissan Titan je zdaleka nejlepším velkým pick-upem pro jízdu a je…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pevný vzhled. Sedm míst. Silná sestava. Tichá manipulace a velmi schopná off road. Dobrá hodnota peněz.
- Dospělí najdou zadní sedadla spíše strašidelní. Neurčité ruční řazení.
60%
Nissan Pathfinder na prodej
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 172 400 km
- Cena
- 339 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 183 000 km
- Cena
- 299 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 238 975 km
- Cena
- 188 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 227 507 km
- Cena
- 249 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 286 000 km
- Cena
- 109 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 309 870 km
- Cena
- 164 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 163 000 km
- Cena
- 249 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 197 277 km
- Cena
- 250 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 117 632 km
- Cena
- 300 000 Kč