Pokud hledáte praktičnost nad všemi ostatními, měla by být poznámka na vaší ulici. Kabina je vzpřímená a nabízí přední a zadní část hlavových místností s nastavitelnou zadní lavicí, která vám umožní vybrat si mezi maximální zadní nohou a maximální nosností. Se sedadlami, která jsou posunuta zpět, mají kapacitu 325 litrů, ale zvyšují se na 411 litrů posunutím dopředu buď rukojetí v nákladovém prostoru, nebo rukojeť v kabině. Kromě toho lze zadní sedadla sklopit tak, aby poskytly kapacitu 2011 litrů na střechu. Bohužel posuvná zadní lavice je k dispozici pouze na ozdobách Acenta a vyšších. Důležitá je dvojitá zátěž - to má dvě výšky, jednu pro maximalizaci prostoru a druhou pro zatěžování paluby nákladového prostoru s břemenem, což je ideální pro nakládání těžkých předmětů, které mohou být zasunuty dovnitř nebo ven, aniž by došlo k znečištění. Kromě toho může být nákladová podlaha částečně složena tak, aby odhalila další úložný prostor s prostorem pro pár nákupních tašek. Pohyb nákladní podlahy je na začátku trochu komplikovaný, ale je snadné se k němu dostat a díky tomu je poznámka praktičtější než typické malé hatchbacky - i když to není tak dobře provedeno jako Honda Jazz. Existuje řada technologických možností, které jsou k dispozici v systému Note a systém Around View Monitor je jednoduše nejlepší. Jedná se o standard na horní ploše a 400 liber jako součást širšího bezpečnostního balíčku na středních modelech a je to obrovská pomoc těm, kteří ocení parkoviště. Poskytuje simulovaný pohled z ptačí perspektivy na auto díky řadě kamer instalovaných v zrcadlech a nárazníku. Displej pak umožňuje snadné vtažení automobilu do malých prostor a těsných garáží a dokonce vás upozorní, pokud se do cesty vozu dostane nějaký mazlíček nebo člověk. Navíc má tradiční reverzní kamerový systém postavený spolu s obrubníkem, který ukazuje, kde jsou kola vůči obrubníku. To znamená, že můžete paralelně snadno parkovat s přesností a nemusíte obětovat vaše kola z lehkých slitin. Součástí systému je také systém varování při odjezdu z jízdního pruhu a monitor slepých bodů, z nichž oba mají dráždivé zvonkohry, které se od osmdesátých let nevydávají jako budík. Zatímco kabina je mezi nejpraktičtějšími v malém voze, není to bez problémů. Neexistují žádné měkké dotykové plasty - vše je pokryto zřetelně odolným, avšak velice šedivým šedým plastu, který se necítí příliš sofistikovaný. Přidejte k němu některé levné detaily, jako jsou větrací otvory a centrální stohové spínače, a poznámka je trochu nízká. To není pomáháno čalouněním tkaniny, které se cítí tenké, jako by nepřežilo neúprosné zneužívání dětí během několika let. Standardní vybavení od zahájení: modely Visia jsou vybaveny CD přehrávačem, USB a Aux konektorem, Bluetooth, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, zastavení / start, tempomat, monitorování tlaku v pneumatikách, dělené zadní sedadla, elektrická přední okna, vstupních a ocelových kol. Klimatizace na modelech Visia je cenou. Kryt Acenta přidává zvukové ovládání na volantu, vyhřívané vnější zpětná zrcátka, elektrické zadní okna, klimatizace, posuvná zadní sedadla, 15-palcová kola z lehkých slitin, přední a zadní loketní opěrky, nastavitelná podlaha zavazadlového prostoru, Accenta Premium získává klimatizaci, automatické světlomety a stěrače, přední mlhové světlomety plus systém satnav a dotykové obrazovky Nissan Connect. Možnosti v této třídě zahrnují bezpečnostní balíček s monitorem v okolí a balík Comfort se skleněnou střechou. Tekna přidává monitor Around View, i-Key s tlačítkovým startovacím tlačítkem, vylepšeným zvukovým systémem, varovným signálem na slepé uličce, varováním před odjezdu z jízdního pruhu, koženým volantem, částečnými koženými sedadly a 16palcovými hliníkovými koly. Možnosti zahrnují stylový balíček s předními a zadními záslepkami a spoilerem.
60%