Stejně jako předtím jsou prospěšné prvky široké otvíravé dveře s nízkými parapety pro snadný přístup, posuvné a sklopné zadní sedadlo, které dává buď velmi dobré nebo vynikající zadní nohy bez obětování příliš velkého prostoru zavazadlového prostoru a falešnou obuvní podlahu tvořenou dvěma reverzibilními prkny které vám umožňují buď rovný povrch, nebo hluboký otvor, ve kterém můžete věci ukládat (spíše spořícím prostorem, než je plechovka pro opravu podvrtnutí). Vysoká střecha umožňuje třem sedět na zadním sedadle bez toho, aby se prasátko uprostřed muselo káčat. Dalšími knoflíky jsou skládací piknikové stoly na předních sedadlech, klimatizovaná skříňka na rukavice schopná ochlazovat 12 plechovek Coca Cola, a odklápěcí sedačku pro cestující s "tajným úložným prostorem" pod (už ne tajné). Takže žádné chytré zvedání zadních sedadel, jako v Honda Jazz. Pokud byste ale chtěli ukládat něco jako invalidní vozík v centru-zadní části, sedadla se pohybují tak daleko, aby to umožnilo. A pokud jste jedním z těch lidí, jejichž víkend není úplný bez návštěvy IKEA, rád vám řeknu, že sedadlo spolujezdce může být úplně nakloněno, takže můžete buď spát z této zkušenosti, nebo ubytovat MDF tak dlouho jako 2,4 metru. To je také docela praktické pro DIY práce na sebe. Můžete skutečně změnit žárovky světlometů (velmi snadno) spíše než zaplatit dealerovi k demontáži celé přední části vozu, což se často stává v těchto dnech. A můžete napájet věci jako kolyboxy, DVD přehrávače, nafukovače gumových lodí a elektrické vrtačky z extra zásuvky v kufru. Tam, kde dosahuje miniaturních MPV, jako je Renault Modus (s nímž sdílí jeho floorpan), je, že není dostatečně vysoký na to, aby narušil jeho manipulaci. Myslel jsem, že to řídilo a léto lépe než Renault Clio (s nímž sdílí také svou podlahu), a zatímco někteří lidé kritizovali jízdní kvalitu, myslela jsem si, že je to taky v pořádku. Změny pro rok 2009 zahrnují nový vzhled kapoty, nárazníky a světlomety, nové konstrukce z lehkých slitin, nové interiéry a vnější barvy. Modely Acenta a Tekna mají nyní tempomat s omezovačem rychlosti, což je velmi užitečné pro 20-kilometrový úsek rychlosti 50 mph na silnici M1 severně od Leicester. Zatímco 103PS 1,5 dCi byl propuštěn, emise 86PS nafty byly sníženy o 16g / km, čímž se snížily na 119g / km a do držáku CED Band 35 C. Ale nejzajímavější změna je Nissan Connect, kombinovaný hudební systém s Bluetooth hands-free telefonním připojením a 5 "barevným dotykovým displejem satnav za pouhých 400 liber na Acenta a standardem na Tekně. Je navržen tak, aby byl intuitivní, s tlačítky pro nejčastěji používané funkce, stejně jako dotyková obrazovka a ovládací prvky na volantu. Otevřete cubby na horní straně palubní desky a najdete USB konektor a 3,5 mm pomocný vstupní konektor (aux in). uložené na přehrávačích iPod, ostatních přehrávačích MP3 a všechno, co je připojeno přes USB, lze přehrát prostřednictvím systému do auta. Mohou být také přehrávány hudbu ve formátu MP3 a WMA na disku CD, jakmile je připojen iPod, lze pomocí dotykové obrazovky vyhledávat a vyberte skladby a během přehrávání skladby se na obrazovce zobrazí vše, název skladby, interpreta a adresář .Tlačítka na volantu nabízejí nastavení hlasitosti a výběr stopy.Poměrně, když vyskakujete z auta a chcete opustit MP3 přehrávač připojen , pak může zůstat skryta v úložném bloku daleko od zvědavých očí. Skladby na mobilních telefonech nebo zvukových zařízeních, které podporují přenos audio signálu Bluetooth (A2DP), lze také přehrávat bezdrátově přes Nissan Connect, s obrazovkou aktuální skladby a výběrem předchozích / dalších skladeb. Můžete uskutečňovat hovory handsfree pomocí mobilních telefonů s technologií Bluetooth a pokud telefon podporuje synchronizaci, automaticky se stáhnou telefonní seznam a protokol hovorů. Stejně jako GPS, gyroskop a snímače rychlosti neustále sledují pohyb vozu, což umožňuje rychlé odezvy a rychlé přesměrování po špatném drážkování. To také znamená, že pokud je signál GPS slabý - například v tunelu - pak navigace může pokračovat. Jasné zobrazení ve formátech 2D nebo 3D jsou zálohovány hlasovou instrukcí a cíle lze nastavit pomocí poštovních směrovacích čísel. Úroveň zoomu se automaticky přizpůsobuje typu cesty, zatímco váhu lze nastavit pomocí pohodlného voliče na pravé straně přístroje. Můžete si zvolit nejrychlejší nebo nejkratší trasu a je zde možnost "Eco", která vybírá trasu zaměřenou na optimalizaci spotřeby paliva. Doplňuje to TMC (Traffic Message Channel) s alternativním výpočtem trasy, pokud jsou úrovně přetížení dostatečně vysoké. Vzhledem k tomu, že navigační databáze je držena na SD kartě, nemusí být nikdy zastaralá, protože aktualizace map lze zakoupit a snadno načíst. Podobně mohou být místa zájmu a umístění rychlých kamer aktualizována prostřednictvím portu USB.
80%