Konečné fáze vývoje pro tuto generaci Nissan Micra byly provedeny ve Velké Británii a to ukazuje způsob, jakým se řídí. Řízení je pečlivě vyvážené a závěs je dobrým nástrojem pro vyrovnání pohodlné jízdní kvality s přesným a předvídatelným ovládáním, a to i na hrubých a nerovných cestách. Tato dobrá manipulace je napomáhána systémem spíše velkoryse nazvaným Inteligentní Trace Control. To jemně brzdí vnitřní kola v rohu, aby se linka dotkla velmi jemným, ale užitečným způsobem, což Micru překvapivě agilní na zkroucené cestě, aniž by se cítil nepřirozeně. Není to tak zábavné řídit jako Ford Fiesta, ale je to stále velmi příjemné, zvláště u šumivého zážehového zážehového motoru o objemu 0,9 litru a 90 koní pod kapotou. Je citlivý na nízké otáčky motoru, takže dává dostatek úderu k předjíždění, ale je také ekonomický s oficiální ekonomikou vyšší než 60 mph. K dispozici je také 1,5-litrový dieselový motor dCi. To produkuje 90 koní, ale je to víc kroutícího momentu a je tichší, takže funguje dobře na dálnici - ale 0,9 není špatné pro jízdu buď .. Je tu také vstupní úroveň 1,0-litrový benzín se 75PS, který je vhodnější pro řidiči, kteří většinu času tráví po městě. Všechny tři jsou vybaveny pětistupňovou manuální převodovkou. Jedním z prvků, které skutečně nastaví Micra od svých konkurentů, je zahrnutí asistence jízdního pruhu, upozornění na odjezd z jízdního pruhu a automatické nouzové brzdění s detekcí chodců jako standardem. Tyto technologie se obvykle nacházejí pouze u větších vozidel a poskytují užitečné výhody v oblasti bezpečnosti, ale také snižují náklady na pojištění. K dispozici jsou některé další bezpečnostní a pohodlné technologie, které nejsou standardní, včetně kamery pro oči ptáků, které poskytují jasný výhled na vůz, díky němuž je parkování snadné. Rozhodně stojí za to uvažovat, protože viditelnost směrem dozadu není skvělá.
80%