Micra je k dispozici pouze s jedním motorem - nově navrženým tříválečným 1,2-litrovým benzínem. Tato malá jednotka se může pochlubit úctyhodným 80PS, což je dobré po městě, ale cíti se namáháno při vyšších rychlostech a není zvlášť šokující jako ostatní tříválcové jednotky. Je však efektivní při emisích 115 g / km a požaduje úsporu 58,9 m / s. To je s manuální převodovkou, která je trochu vrták, takže je mnohem šťastnější, když není spěchat. S momentovým momentem pouhým 110 Nm může motor bojovat o dosažení tempa, zvláště pokud je na palubě pár málo a navíc zavazadla, takže spojení s rychle rostoucí dvojitou vozovkou vyžaduje trochu dalšího plánování. Motor je dostatečně tichý při nízkých rychlostech, ale hlučný, když se otáčí a může se zužitkovat při stálých vyšších rychlostech, ačkoli je to spravedlivé, toto je sotva Micra přírodním prostředím. Je to mnohem šťastnější ve městě díky svému lehkému řízení a těsnému otočnému kruhu, takže parkování v malých paralelních zátokách je snadné, díky dobré viditelnosti a úzkým (ish) sloupkům čelního skla. Brzdy jsou velmi citlivé při nižších rychlostech a jezdí dobře nad otvory a rychlými nárazy. Na otevřené cestě není Micra sportovním vozem. Navzdory zavěšení a řízení, které jsou pro Evropu vyladěné, ukážeme to několika málo (poměrně mírným) rohům a příznivci řidičů si uvědomují, že zavěšení je příliš měkké a řízení je prosté pocitu, zatímco každá snaha o zuřivé zrychlení má za následek utrpení z motoru. A pokud jste na brzdách, například v nouzovém zastavení, máte pocit, že je na zádech velmi lehký. Stejně jako standardní manuální převodovka je k dispozici volitelná automatická převodovka CVT (extra 950 liber), což je stejná převodovka používaná v modelu Nissan Juke. Zdá se však, že vypal motor o objemu 1,2 litru malého výkonu, který má a udržuje vysoké otáčky při každém zrychlení, což je hlučné a otravné, obzvláště proto, že se vám zdá, že příliš rychle nezvyšuje rychlost . Rychlost 0-62 mil / h trvá 13,7 sekund. Nejlépe se vyhnout. V roce 2011 došlo k doplnění přeplňovaného 1.2-litrového motoru. S výkonem 99 koní a kroutícím momentem 142 Nm dává Micra nějaký náskok, ale nejvíce impozantní, díky systému zastavování / startování motoru emise skutečně poklesly na pouhých 95 g / km CO2 s nárokem na ekonomiku 68,9 m / s.
40%