Řízení listu je snadnější než řízení většiny aut, protože má velmi hladkou automatickou převodovku. Jednoduše vyberte D, odpojte nožní parkovací brzdu a to je - to se tiše začne pohybovat. Kromě mimořádné ticho je to vše známé a jednoduché, díky čemuž je Leaf velmi snadné žít, zvláště v okolí města. Zde uvolněná postava Leafu usnadňuje řešení stresu z provozu a od okamžiku, kdy je k dispozici maximální točivý moment, je skvělé, abyste se rychle dostali ze světla. Mimo města je Leaf také v pohodě, s pohodlným odpružením, které pohlcuje nejhorší nárazy, přesto poskytuje dostatečnou kontrolu těla skrz rohy. Leaf se dobře vyrovná rychlostem dálnice, ačkoli to příležitostně cítí, že potřebuje trochu více předjíždění, zejména na svahu. Naštěstí zůstává tichý i při rychlosti 70 km / h, s malým vlivem větru a silnice vstupujícími do kabiny. Modely vstupní úrovně dosahují bez tempomatu, ale zbytek dosahuje standardně. K dispozici jsou dvě možnosti baterie. Baterie s výkonem 24 kWh dosahuje maximálního rozsahu 124 mil a baterie 30kWh poskytuje rozsah 155 mil - ale jsou to jediné rozdíly. Výkonnost pro dva je stejná, ačkoli baterie s vyšší kapacitou je o něco těžší, přestože má stejnou velikost. Auto monitoruje způsob, jakým je vozidlo řízeno, stejně jako použití věcí, jako je topení, zvuk a navigace, aby bylo dosaženo co nejpřesnějšího možného odečtu zbývajícího rozsahu. Zdá se, že v praxi funguje poměrně dobře a naštěstí využívá věci jako topení a vyhřívané sedačky v chladném dni nemá velký vliv na to, jak daleko můžete cestovat. Většina příkladů listu má režim "B", který zvyšuje úroveň regeneračního brzdění. Je zapojen pomocí voliče převodovky a když je aktivní, zpomaluje vozidlo dolů při uvolnění škrticí klapky, čímž generuje nějaký extra šťáva pro baterii. Chcete-li zastavit brzdový pedál, je stále nutné, ale pro jemné zpomalení směrem ke křižovatkám nebo kruhovým objezdům je skvělé pro získání určité energie. Od té doby, co Leaf přišel na scénu v roce 2010, bylo hodně učiněno zlepšení infrastruktury. Existuje nyní dostatek rychlých nabíječek tečkovaných kolem, aby bylo možné se vydat na dlouhou silniční cestu s odpočinkovými zastávkami na doplnění baterie, ale pro běžné řidiče na dlouhé vzdálenosti Leaf je pravděpodobně více než hádka než plug-in hybrid.
60%