V roce 2003 provedla společnost Nissan řadu detailních vylepšení svých hezkých hatchbacků Almera. A od té doby, co bylo spuštěno 300 kilometrů daleko u továrny v Sunderlandu a přemýšlel jsem o tom, že jsem zabili dva kozlíky s jedním kleštěm, jsem si půjčil Almera Tino MPV, abych tam dostal zpátky. Za prvé, v roce 2003 Almeras. Na první pohled vypadají podobně jako v roce 2002. Ale podívejte se na druhý pohled a všimnete si, že některá agrese byla odstraněna zepředu tím, že nahradila masivní podbroušku mřížku s okem, což samozřejmě také pomáhá udržet kameny z chladiče. Světla jsou nyní čistá, spíše než zakrytá polykarbonát. Kola jsou větší. A to je, dokud se nedostanete dovnitř. Tam, staromódní palubní deska byla roztrhaná hned a nahrazena něčím mnohem modernějším s užitečným displejem na úrovni očí v horní části, takže nemusíte narazit na něco, když si upravujete aircon. Ano, aircon. Všechny modely Almeras v roce 2003 jsou standardem. Dálkové centrální zamykání, přední elektrická okna, CD přehrávač, venkovní teploměr, pět tříbodových bezpečnostních pásů, airbag řidiče a spolujezdce, výškově nastavitelný volant. Stmívač kabiny, pylový filtr a síť zavazadlového prostoru. Není to špatné za startovní cenu ve výši 9 995 liber za 98PS 1.5, který také nabízí nižší emise CO2 ve výši 158 g / km pro nižší VED a daň z osobních automobilů. Je to trochu nevýrazné. Pohony a kliky jsou v pořádku, bez překvapení, ať už jsou nepříjemné nebo příjemné. 1.8 má více úderů a více se cítí, stejně jako s 116PS. A motor 2.2 litre110PS jde poměrně dobře, ale trochu ho ztrácí v oddělení manipulace. Tím myslím, že jakmile se trochu popraskáte, přední konec trpí přenosem hmotnosti a stane se podivně krutý. To není velký problém, ale to samozřejmě neplatí Almera pro stejnou třídu v manipulačních kolech jako Focus, Leon nebo nová Corolla. Jak je Picasso na Xsara, Tino je k Almera. Ve skutečnosti vypadá jako myš velikosti slonů. Ačkoli se zadní sedadla sklouznou, špičkou a zcela odstraní, není to nejpraktičtější MPV. Ale zatímco Almera je jen průměrný psovod ve srovnání s jinými hatchbacky, Tino je jedním z nejlepších malých MPV. A navíc je možné je koupit s užitečným hrubým 110 kW přímým vstřikováním naftového motoru s řetězovými vačkami, který je v podstatě stejný jako hnací hmota, která se nachází pod kapotou vynikající nafty X-Trail. Takto vybavený, Tino se pohybuje rychlostí 30 km / h na 1 000 ot / min v horní části a snadno se pohybuje při rychlosti 90 mph a současně se otáčí více než 45 mph. No, to je to, co mám. Asi 5mpg za dieselem Picasso, ale posun od A do B jen o něco rychlejší. Pokud nabízíte Vašemu prodejci Nissan spoustu dalších peněz (ve skutečnosti 1,500 liber), požádejte továrnu v Barceloně, aby se vešla do brilantního navigačního systému Birdview Nissans. Nyní některé z těchto gizmos jsou trochu kontroverzní, protože jsou těžké nastavit a obtížně přijímat pokyny z bez oči z cesty. Ne tak v Tino, kde se odvíjí od odděleného prostoru a dává vám dva velmi jasné pohledy na to, kam se chystáte a kam se obrátit. Pokud děláte mnoho kilometrů a potřebujete najít spoustu zvláštních míst, pak je to určitě možnost jít, ačkoli 1,500 liber nakupuje mnoho map. Pravdou je, že mi Tino moc líbilo mnohem víc, než jsem měl Almera rád. Ale kdyby se mě někdo zeptal, co jsem si myslel o Almerě, a než jsem mohl odpovědět, vyklouzl stranou, že si je koupili, nechtěla bych jim říct, co jsem řekl ženě, jejíž francouzský manžel je přistál s Meganem. Dej to tímto způsobem, není tolik, co můžete koupit za stejnou cenu, která je podstatně lepší než Almera. A je to skoro úžasně hezké středně velké hatchback.
60%