Model 370Z Roadster má více energie, než je schopen zrychlit puls. Motor V6 o objemu 3,7 litru přirozeně nasáklého motoru V6 produkuje 332 koní, což je dost na to, aby získalo auto za 5,5 sekundy od 0 do 62 km / h; maximální rychlost je 155 mph. 3,7-litrový motor V6 nejen zní skvěle, ale je potěšením použít. Při nízkých otáčkách postrádá druh pohonu, který byste našli v BMW Z4 sDrive35i, protože vozidlo 370Z Roadster se opravdu neřídí, dokud nebude vyšší rozsah otáček: špičkový točivý moment 268 lb-ft není k dispozici 5 200 ot / min. To znamená, že pokud potřebujete z motoru vyjít co nejvíce, potřebujete motor velmi tvrdé. Není to špatná věc, protože pod silným zrychlením je 370Z Roadster fantastickým - hlavně se střechou dolů - s výdatným výstřelem z motoru a příjemným výfukem. Šestistupňová převodovka je plynulá a má pozitivní pocit v každém z gearchangů. Zatlačte dolů a auto automaticky přitlačí škrticí klapku pro hladší řazení. Nenajdete 370Z Roadster chybějící, pokud jde o výkon na silnici. S ostrým, dobře zatíženým řízením je to radost, že se do rohů vrhne a drží se na nich se stejným chutí jako 370Z Coupe. Má svou linii dobře do rohů a chová se přesně tak, jak byste očekávali od sportovního automobilu s pohonem zadních kol. Tam, kde 370Z spadne nad některé soupeře, je jeho jízda. Je to velmi pevné a ne tak odpuštěné jako mnoho svých konkurentů, včetně BMW Z4 a Porsche Boxster. Je to obzvlášť patrné, když se vozidlo používá k běžnému jízdě dojíždějícím dojíždějícím vozem - v kajutě je cítit většina nárazů na silnici.
60%