80%
Obsah
Řidičské dojmy
Systém pohonu všech kol je velmi jednoduchý. Můžete si zvolit 2WD, který poskytuje pouze přední pohon, přináší zadní pohon do hry ve velmi extrémních podmínkách, 4WD AUTO, který přináší zadní pohon v rozestupu 70/30, kdykoli je třeba stabilizovat vozidlo, a 4D LOCK, který zajišťuje zámek středový rozdělovací výkon 60/40 přední a zadní při nízké rychlosti. Co je velmi působivé, je, jak dobré je toto vozidlo řídit. Byli jsme konfrontováni s podmínkami od mínus 5 do plus 5 stupňů po venkovských silnicích, takže 4WD AUTO dělal nejvíce smysl. A tak nastavil, že má opravdu dobrý, důvěrně inspirativní manipulaci a držení vozu s výborným řízením. S pouhými 140 koní není samozřejmě dostatek energie a obvyklý nedostatek točivého momentu VAG je nižší než 1700 ot./min. Použití šestistupňové krabice s čistým posunem vám však může činit velmi slušný pokrok. Na letišti Salisbury Plain jsme se zastavili na zkušebním a výcvikovém místě v oblasti vojenských vozidel, abychom zkontrolovali schopnost Outlanderu v terénu. To je také velmi dobré, přinejmenším stejně dobré ve třídě s X-Trail a úplně mimo klasifikaci CR-V a RAV-4. Jak výstupy, tak i sestupy byly provedeny čistě, s minimálními překypování na 1. převodovém stupni a 4WD LOCK. Žádné nepříjemné zápachy spojky pracují příliš tvrdě. Takže pro pouhých 10 gramů CO2 na kilometr více, než je vznětový motor RAV-4 2.2 a motorová nafta Honda CR-V 2.2, můžete mít velmi kompetentní a komfortní kombi / SUV s dokonalou schopností off-road, která je schopná nesoucí sedm, na špici. Určité doporučení pak.
Interiér
Uvnitř máte pět pohodlných sedadel, zadní tři rozdělené, posuvné a mírně skloněné o 60:40 se spoustou spoušťového mechanismu, který je spouští dopředu a ponechává zcela plochou podlahu zatížení se složenými sedadly jako přepážkou. Za nimi je malá lavička toho, co Mitsubishi nazývá "Skrýt a sedadla", které se skládají do podlahy zavazadlového prostoru a vyrábějí všechny verze Outlander s nominálními sedmi sedadly. Nicméně tyto sedačky jsou tak malé a prostor pro nohy tak omezený, že…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Toto auto je překvapením. Museli jsme na to dlouho čekat kvůli složitému sdílení komponent. Pro Velkou Británii měla první skupina Outlanders stejný Volkswagen 2.0 TDI PD 140PS jako Mitsubishi Grandis a nespočetné množství modelů Volkswagen, Škoda, SEAT a Audi. A protože vydává jen 183 g / km CO2, dává jí to nejmenší "uhlíkovou stopu" jakéhokoli SUV schopného nést sedm. Později získala verzi o objemu 2,06 litru nové 2,2 litrové dieselové motory vyvinuté Fordem, Peugeotem a Citroenem a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Pěkný vzhled a spousta kitu, motor Mitsubishi řetězové 2.3 DI-D je vynikající. 5 míst + 2 dětské sedačky. Velmi kompetentní off-road s 4WD. K dispozici také s 2WD.
- Malé zadní sedadla jsou určena výhradně pro děti a chrastítka, když se nepoužívají. U motorů s pásovým vačkem 2.2 PSA dochází k selhání těsnění olejového oleje klikového hřídele.
80%
Mitsubishi Outlander na prodej
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 12 123 km
- Cena
- 325 800 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 177 900 km
- Cena
- 199 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 87 630 km
- Cena
- 449 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 128 301 km
- Cena
- 100 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 172 300 km
- Cena
- 158 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 80 169 km
- Cena
- 489 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 190 534 km
- Cena
- 329 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 212 500 km
- Cena
- 126 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 233 835 km
- Cena
- 165 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 172 441 km
- Cena
- 455 000 Kč