Mitsubishi Mirage má dva silné zážehové motory - 1,0 a 1,2 - a obě vracejí dobrou ekonomiku a působivou sílu. Lepším motorem dvou je to 1.2, které tlačí společně s cílem a vrátí nárok 68.9mpg. Má také 106Nm točivého momentu, který silně táhne ozubené kolo s pěkným tříválcem. Pětistupňová manuální skříňka je hladká a hladká, přestože dodávka energie není ten nejjemnější, který jsme zažili, a poznamenali jsme několik koktání, když jsme šli nahoru. Také jsme měli problémy s řízením a manipulací Mirage, přičemž oba se ukázaly být zklamáním. Prvním problémem je řízení; je pomalý a postrádá jakoukoli smysluplnou zpětnou vazbu, což dělá zákoutí zneklidňující zážitek. Ve skutečnosti řežete roh v tempo a zjistíte, že se domníváte, kolik zámku potřebujete, takový je nedostatek pocitů v kolu. Věci se zhoršují v kruhových objezdích, kde je zapotřebí plného zámku, aby přesvědčili auto kolem každé zatáčky, protože Mirage má nedostatek čelního uchopení. Problémy způsobuje měkké zavěšení vozu, což vede k velkému množství tělového válce. Je pravda, že pozastavení není příliš problematické v městech, ale vyrazí na volnou silnici a Mirage se bude pohybovat a plížit se milostí cross-channel trajektu ve všech nejmenších zatáčkách. Pozastavení také okamžitě nelíbí žádné zvlnění na silnici, hluboce narazí na výmoly a skáče přes odtokové kryty. Je škoda, že Mirage je na cestě tak chudý, protože je to hezky vypadající vůz s velkou a praktickou kabinou. Ok, akceptujeme, že takové malé automobily nejsou určeny pro vysokorychlostní řízení, ale opravdu neodpouštějí mnohé nedostatky Mirage. Starý Mitsubishi Colt byl vůz, který získal mnoho fanoušků se svou zábavou a zipy, ale to vše se zde ztratilo a bylo nahrazeno nevýraznou manipulací, která v konečném důsledku vyloučila celé auto.
40%