Turbina Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart 2.0 s dvojitou spojkou SST je velkoryse rozměrným vozem se segmentem C. Kvůli spuštění na začátku roku 2009 vypadá, že mu poskytne skvělou rovnováhu mezi dobře vypadajícím a komfortním rodinným vozem s vysokým sportovním výkonem a ovládáním modelu Evo, stejně jako celou řadou skvělých kitu, která je standardem. Doplňující sportovní sedan Lancer a Lancer Evolution, Sportback a Sportback Ralliart byly navrženy tak, aby spojily strategické body a staly se hnací silou útoku na osobní automobily Mitsubishi Motors. Ralliart má demontovaný 2,0-litrový 16-ventilový motor MIVEC, který generuje výkon 236 koní. Není to tak agresivně rychlý jako EVO, ale je to určitě pokey engine, který dělá 0 60 v impozantních 7 sekundách. Vzhledem k tomu, že zavěšení Ralliartu je měkčí než EVO, je to mnohem plynulejší jízda, zvláště jako cestující, a dělá to, co je třeba udělat ve všech situacích, které jsme provedli. V dopravě je klidný a poslušný, aniž by se jednalo o škubnutí vozu EVO nebo jeho schopnost zpomalit cestujícího v pomalu se pohybujícím provozu. Na dálnici se cítíte v bezpečí a pod kontrolou s dostatečným množstvím svalů, abyste cítili, že jste přinejmenším knížetem silnice, jak a kdy musíte být. Ralliart přichází s převodovkou Sports Shift, která je převodovkou s dvojitou spojkou, jako je VAG DSG se dvěma nastaveními: normální a sportovní. Sportovní nastavení se opravdu dostalo na své vlastní na horských silnicích španělské krajiny. Auto opravdu cítí, že bylo vyřazeno ze sportovní krabice a těší se výzvě opravdu dobrého kloubu. Díky bezpečnostním prvkům se budete cítit přesvědčivě v tom, že jste je udělali krok za krokem. Mitsubishi testovali vozidlo na požadavky 5 * NCAP, ale to nebude možné potvrdit až po uvedení do provozu. Model Sportback bude prvním z řady Mitsubishi, který nese odznak Ralliart, jménem sloučení nějakého firemního cvičení s mozkem, při kterém byly identifikovány dva z atributů značky: Rally a umění. Ralliart je lehčí interpretace tématu designu Concept-X / Lancer Evos a také sportovní žralok jako grimasa nové mřížky pro stíhací stíhačky určené pro vizuální identitu v celé řadě. S tímto vozem se Mitsubishi skutečně podařilo spojit Lancer a Lancer Evolution, aby poprvé od počátku 80. let vytvořili rodinu sportovních Lancerů. Velikost a souprava, která je dodávána jako standard, činí z tohoto vozu dobré vozidlo pro rodinu se sportovním postojem k motorismu. Určitě by bylo škoda, kdybyste je zbytečně stírali pravidelným sklepováním a týdenním obchodem. Mitsubishi Lancer Ralliart - auto, které se ráda vyspívá. Silniční test Sarah Thomas
40%