Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mitsubishi

Recenze a test Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

Recenze automobilů Recenze Mitsubishi Recenze Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

80% Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

To je test mnoha aut. Předtím jsme ve Velké Británii získali australské Lancery, které byly cenově cenově výhodné. A řada japonských hotshot EVOs, vše založené na zcela odlišných, ale stárnoucích Lancer saloonech. EVOs měly poměrně výbušný výkon a vyvrcholily takzvaným FQ 400, který byl téměř příliš rychlý pro své vlastní dobro. Pohon 2.0-litrový sedan s pohonem čtyř kol s pohonem čtyř kol s pohonem na čtyři kola byl schopen vyvíjet zhruba tak daleko, jak to šlo. Ale nyní linka mezi Lancers a EVOs je daleko méně odlišná. Stejně jako staré auto, nový Lancer je čtyřdveřový saloon, ale jeho trochu větší a těžší a v létě bude spojen pětidveřový sportback. Rozsah bude zahájen s 1,5-litrovým pětidveřovým systémem Sportback ve výši 12.499 liber. A okamžitě začíná s 1.8-litrovým čtyřdveřovým saloonem ve třech úrovních výbavy a možností šesti volitelných poměrů CVT automatic. Největším normálním motorem je 2,0-litrová čerpací pumpa o objemu 140 koní, koupená od VW a šroubovaná na šestistupňovou manuální převodovku. Pak se věci začínají zajímat. Protože překonání normálního řady Lancer bude 240palcový pohon všech kol Ralliart Sportback, který je vybaven mnoha funkcemi EVO, včetně Active Yaw Control a Active Center. Bude mít také hliníkovou kapotu s čepicemi, sedadlami značky Recaro a novou dvojitou šoupátkovou převodovku SST Mitsubishis, která je v podstatě stejná jako VAGs DSG a Ford / Getrags, které se chystají na Powershift. Takže bude horký čtyřtaktní Lancer s automatickým pohonem, který začne hýbat na zadní části vozu Audi quattro. Rychle se pohybuje na zařízení EVO X a dodává se se třemi výkonovými výstupy: FQ300, FQ330 a FQ360. Všechny mají pětistupňové, nikoli šestistupňové manuální převodovky a FQ300 má stejný dvojitý SST jako Ralliart. Musím řídit naftu, příručku 1.8, příručku 1.8CVT, příručku FQ330 a FQ300 SST. Začínáme s FQ330. Ne masy hlásit, protože to a 1.8 manuálu byly všechny na skidpans kontrolovat účinnost systémů řízení trakce. Na EVO máte tři úrovně: všechny zapnuté, napůl zapnuté nebo všechny vypnuté. Chcete-li ji získat na polovinu, stiskněte dvakrát tlačítko. Chcete-li ji úplně vypnout, musíte stisknout tlačítko a podržet ho pět sekund. Po každém vypnutí zapalování a opětovném spuštění se vrátí na všechny. V podstatě vše vypadá jako velká mokrá přikrývka a jakmile se vůz začne sklouzávat, snižuje výkon a brzdy se snaží vyřešit věci pro vás. Půl na, dostanete mnohem více zeměpisné šířky, takže je to dost, aby si trochu legrace, než vstoupí a zachrání si život v poslední vteřině. Všichni, auto se bude sklouzávat jako příroda a fyzika původně zamýšlel. Přední pohon Lancer dostane zjednodušenou podobu. Je buď vypnuto nebo zapnuto, ale pouze s pohonem předních kol je nejlepší. Dále, protože EVO ještě nebyly schváleny typu a nemohli jsme je vzít na silnici, dostali jsme čas na trati ve FQ300 SST. Stejně jako u řízení trakce existují tři nastavení, v tomto případě Normal, Sport a Supersport. Můžete se přesunout na sport za běhu, ale abyste zabránili neúmyslnému vychystávání Supersportu, musíte jej vypnout a držet na něm pět sekund. Máte také výhybky volantu pro výběr šesti rychlostních stupňů nebo směrem dopředu směrem dozadu směrem ke konvenčnímu řazení. V rychlých a středních zákoutích je prostě nejlepší, aby se nehrál. Krabička bude činit dobré rozhodnutí a nechá se začít pracovat s řízením a řízením škrticí klapky. Ale v pomalých zákoutích, ve Sportu, to padá. V Supersportu to není, a na všechny rychlostní stupně už dlouho visí, takže pro zábavu na trati, která je jediným nastavením, které chcete použít. Poslední bit na trati, na který jsme se dostali, byl ten, který byl používán pro výcvik řidičů rally. Bludiště nepříznivých klenutí, měnící se plochy a velmi těsné zákoutí. Veškerý druhý a třetí rychlostní stupeň, žádné další a nutné používat pádla. Až na toto auto, opravdu tvrdě tlačí, to by vám vždy nechal mít 2., když jste to potřebovali. Není pro mě. A ne pro řidiče rally, který nás zaujal mnohem rychleji. Pravděpodobně elektronika chrání spojky a zuby před tvrdými downshifts. Ale bylo to velmi extrémní jízda, kterou jste nechtěli vyrazit na silnici, pokud si nebyla jistá, že se nic neděje a nikdo se nedívá. Hlavním bodem SST je nabídnout automatickou EVO, jejíž nedostatek v minulosti držel zákazníky mimo showroomy Mitsubishi. Nyní mohou přijít a koupit své ideální dvoupatrové vozidlo. Líný, přiměřeně rafinovaný, dobře vybavený křižník, když chtějí být. A chuligán, když ne. Audi quattro Tiptronics a DSG mají konečně vážného konkurenta. Nadšenci mohou přestat číst zde. Protože jsem na konci dne vzal Lancer nafta a 1.8CVT na 15 mil silnici. Starý VAG 2.0 litr TDI 140 je zrovna obvyklý. Ale oni měnili mapování mírně, aby to dalo trochu nižší točivý moment a jsem rád, že to je nyní k dispozici od asi 1500 ot./min v 6., který je zaměřen více jako 33-34mph za 1000 ot / min spíše než obvyklé 35-36. Ve skutečnosti se skutečně velmi dobře hodí pro běžný dieselový sedan s předním pohonem, který se nakloní jako závodník Mazda 3 2.0 diesel Sport a VW Jetta TDI 140, který má stejný motor. Boot není tak hrůzostrašný jako Jettas. CVT běží jako potravinářský mixér ponechaný k vlastním přístrojům. Ovšem může být ručně ovládán a zvědavě pákou, která na rozdíl od EVO SST pracuje zpátky vpřed. Nicméně, nebudete vyvíjet stejné fyzické síly na vašem těle v poněkud uklidněném CVT, takže to nezáleží příliš. Je mnohem lepší ovládáno ručně a podobně jako nafta je slušný standardní sedanový vůz s velmi dobře vyzkoušeným a testovaným CVT převodem, který prodává stovky tisíc na Dálném východě. Žádná z vozů nedosáhla nastavitelných volantů, což se v dnešní době zdá být podivným vynecháním. Boot je trochu podobný slotu a není tak velký jako Jettas. A jakmile půjdete na velké kola, dostanete inflátor a láhev klapky spíše než rezervní kolo. Ale v létě se Lancer rozrostl do tak velké řady automobilů, že nabídne něco pro téměř každého, kdo hledá střední auto. Z 110 vicarage spec 1.5 na 12.499 liber na chlapec (nebo dívku), který dýchá oheň 359PS EVO ve více než trojnásobku ceny.

Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

Recenze automobilu

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014
  • Mitsubishi Evo X 2008 - 2014

Závěrečné hodnocení

  • Stejný výjimečný výkon v civilizovanějším balíčku, který je k dispozici se samočinným automatickým paddleshift s dvojitou spojkou SST, zlepšuje jízdu a vylepšení.

  • SST může někdy vybočovat z pomalých rohů, manuál je nyní pětistupňový než šestkrát, necítí se tak syrový jako Evo IX.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2353 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1329 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 864 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 810 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2353
    • Škoda Fabia 1329
    • Volkswagen Golf 864
    • Volkswagen Passat 810
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 493
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 437
    • Škoda Kodiaq 360
    • Škoda Karoq 352
    • Volkswagen Tiguan 332
    • Kia Cee´d 327
    • Hyundai Tucson 324
    • Škoda Octavia III 321
    • Škoda Rapid 294
    • BMW Řada 3 294
    • Ford Transit 288
    • Renault Mégane 288
    • Ford Mondeo 284
    • Opel Astra 280
    • Škoda Scala 275
    • Dacia Duster 249
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 238

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7582
    • Volkswagen 3950
    • Ford 2429
    • Peugeot 1721
    • Hyundai 1490
    • Renault 1364
    • Citroën 1212
    • Opel 1209
    • BMW 1076
    • Mercedes-Benz 991
    • Kia 918
    • Audi 884

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing