To je test mnoha aut. Předtím jsme ve Velké Británii získali australské Lancery, které byly cenově cenově výhodné. A řada japonských hotshot EVOs, vše založené na zcela odlišných, ale stárnoucích Lancer saloonech. EVOs měly poměrně výbušný výkon a vyvrcholily takzvaným FQ 400, který byl téměř příliš rychlý pro své vlastní dobro. Pohon 2.0-litrový sedan s pohonem čtyř kol s pohonem čtyř kol s pohonem na čtyři kola byl schopen vyvíjet zhruba tak daleko, jak to šlo. Ale nyní linka mezi Lancers a EVOs je daleko méně odlišná. Stejně jako staré auto, nový Lancer je čtyřdveřový saloon, ale jeho trochu větší a těžší a v létě bude spojen pětidveřový sportback. Rozsah bude zahájen s 1,5-litrovým pětidveřovým systémem Sportback ve výši 12.499 liber. A okamžitě začíná s 1.8-litrovým čtyřdveřovým saloonem ve třech úrovních výbavy a možností šesti volitelných poměrů CVT automatic. Největším normálním motorem je 2,0-litrová čerpací pumpa o objemu 140 koní, koupená od VW a šroubovaná na šestistupňovou manuální převodovku. Pak se věci začínají zajímat. Protože překonání normálního řady Lancer bude 240palcový pohon všech kol Ralliart Sportback, který je vybaven mnoha funkcemi EVO, včetně Active Yaw Control a Active Center. Bude mít také hliníkovou kapotu s čepicemi, sedadlami značky Recaro a novou dvojitou šoupátkovou převodovku SST Mitsubishis, která je v podstatě stejná jako VAGs DSG a Ford / Getrags, které se chystají na Powershift. Takže bude horký čtyřtaktní Lancer s automatickým pohonem, který začne hýbat na zadní části vozu Audi quattro. Rychle se pohybuje na zařízení EVO X a dodává se se třemi výkonovými výstupy: FQ300, FQ330 a FQ360. Všechny mají pětistupňové, nikoli šestistupňové manuální převodovky a FQ300 má stejný dvojitý SST jako Ralliart. Musím řídit naftu, příručku 1.8, příručku 1.8CVT, příručku FQ330 a FQ300 SST. Začínáme s FQ330. Ne masy hlásit, protože to a 1.8 manuálu byly všechny na skidpans kontrolovat účinnost systémů řízení trakce. Na EVO máte tři úrovně: všechny zapnuté, napůl zapnuté nebo všechny vypnuté. Chcete-li ji získat na polovinu, stiskněte dvakrát tlačítko. Chcete-li ji úplně vypnout, musíte stisknout tlačítko a podržet ho pět sekund. Po každém vypnutí zapalování a opětovném spuštění se vrátí na všechny. V podstatě vše vypadá jako velká mokrá přikrývka a jakmile se vůz začne sklouzávat, snižuje výkon a brzdy se snaží vyřešit věci pro vás. Půl na, dostanete mnohem více zeměpisné šířky, takže je to dost, aby si trochu legrace, než vstoupí a zachrání si život v poslední vteřině. Všichni, auto se bude sklouzávat jako příroda a fyzika původně zamýšlel. Přední pohon Lancer dostane zjednodušenou podobu. Je buď vypnuto nebo zapnuto, ale pouze s pohonem předních kol je nejlepší. Dále, protože EVO ještě nebyly schváleny typu a nemohli jsme je vzít na silnici, dostali jsme čas na trati ve FQ300 SST. Stejně jako u řízení trakce existují tři nastavení, v tomto případě Normal, Sport a Supersport. Můžete se přesunout na sport za běhu, ale abyste zabránili neúmyslnému vychystávání Supersportu, musíte jej vypnout a držet na něm pět sekund. Máte také výhybky volantu pro výběr šesti rychlostních stupňů nebo směrem dopředu směrem dozadu směrem ke konvenčnímu řazení. V rychlých a středních zákoutích je prostě nejlepší, aby se nehrál. Krabička bude činit dobré rozhodnutí a nechá se začít pracovat s řízením a řízením škrticí klapky. Ale v pomalých zákoutích, ve Sportu, to padá. V Supersportu to není, a na všechny rychlostní stupně už dlouho visí, takže pro zábavu na trati, která je jediným nastavením, které chcete použít. Poslední bit na trati, na který jsme se dostali, byl ten, který byl používán pro výcvik řidičů rally. Bludiště nepříznivých klenutí, měnící se plochy a velmi těsné zákoutí. Veškerý druhý a třetí rychlostní stupeň, žádné další a nutné používat pádla. Až na toto auto, opravdu tvrdě tlačí, to by vám vždy nechal mít 2., když jste to potřebovali. Není pro mě. A ne pro řidiče rally, který nás zaujal mnohem rychleji. Pravděpodobně elektronika chrání spojky a zuby před tvrdými downshifts. Ale bylo to velmi extrémní jízda, kterou jste nechtěli vyrazit na silnici, pokud si nebyla jistá, že se nic neděje a nikdo se nedívá. Hlavním bodem SST je nabídnout automatickou EVO, jejíž nedostatek v minulosti držel zákazníky mimo showroomy Mitsubishi. Nyní mohou přijít a koupit své ideální dvoupatrové vozidlo. Líný, přiměřeně rafinovaný, dobře vybavený křižník, když chtějí být. A chuligán, když ne. Audi quattro Tiptronics a DSG mají konečně vážného konkurenta. Nadšenci mohou přestat číst zde. Protože jsem na konci dne vzal Lancer nafta a 1.8CVT na 15 mil silnici. Starý VAG 2.0 litr TDI 140 je zrovna obvyklý. Ale oni měnili mapování mírně, aby to dalo trochu nižší točivý moment a jsem rád, že to je nyní k dispozici od asi 1500 ot./min v 6., který je zaměřen více jako 33-34mph za 1000 ot / min spíše než obvyklé 35-36. Ve skutečnosti se skutečně velmi dobře hodí pro běžný dieselový sedan s předním pohonem, který se nakloní jako závodník Mazda 3 2.0 diesel Sport a VW Jetta TDI 140, který má stejný motor. Boot není tak hrůzostrašný jako Jettas. CVT běží jako potravinářský mixér ponechaný k vlastním přístrojům. Ovšem může být ručně ovládán a zvědavě pákou, která na rozdíl od EVO SST pracuje zpátky vpřed. Nicméně, nebudete vyvíjet stejné fyzické síly na vašem těle v poněkud uklidněném CVT, takže to nezáleží příliš. Je mnohem lepší ovládáno ručně a podobně jako nafta je slušný standardní sedanový vůz s velmi dobře vyzkoušeným a testovaným CVT převodem, který prodává stovky tisíc na Dálném východě. Žádná z vozů nedosáhla nastavitelných volantů, což se v dnešní době zdá být podivným vynecháním. Boot je trochu podobný slotu a není tak velký jako Jettas. A jakmile půjdete na velké kola, dostanete inflátor a láhev klapky spíše než rezervní kolo. Ale v létě se Lancer rozrostl do tak velké řady automobilů, že nabídne něco pro téměř každého, kdo hledá střední auto. Z 110 vicarage spec 1.5 na 12.499 liber na chlapec (nebo dívku), který dýchá oheň 359PS EVO ve více než trojnásobku ceny.
80%