U modelu EVO IX převzal společnost Mitsubishi Bilsteinové odpružení a diferenciál aktivního středu řady EVO VIII MR s novými zadními pružinami, které snižují výšku vozu a umožňují lepší ovládání "Super Active Yaw Control". Systém MIVEC s variabilním časováním ventilů je pro EVO nový, zlepšuje dýchání při vysokých otáčkách a odezvu škrtící klapky při nízkých otáčkách motoru. Mimo to jsou jemné revize přední mřížky a zadního nárazníku, karbonové vlákno se dívá na spojler a vnitřní obložení a nové 17klíčové slitiny Enkei 17 "s pneumatikami ADVAN AO46 235/45 ZR17. hliníkovou střechou a bočními nárazovými lištami, které doplňují hliníkovou kapotu zavedenou na modelu EVO VIII. První věc, která mě přivedla na sériové číslo 002 EVO IV FQ320, byla tak stará. - nejmodernější kombinovaný rozhlasový a CD přehrávač a satnav, malé rádio DIN fit se objevilo až do 20. století a kromě předních sedadel, vyvrtaných pedálů, koženého kola a malého rychloměru o rychlosti 180 km / h, zbytek je čistý Lancer, jako je auto, které jsem před několika měsíci testoval. Ale již v okolí děti obdivovaly masivní zadní spoiler a 5 "výfukové potrubí, křičící" chladné auto, pane ". A samozřejmě, to je hodně toho, o čem je toto auto. Můžete vyrazit ve městech rychlostí 25 km / h ve 2. nebo 3. místě jako obchodník s drogami a na vás bude mít více než oči, protože máte vědět, že máte kolečka, která by mohla vyléčit Ferrari, pokud byste chtěli. Takže není třeba otvírat všechna okna a hlasitý systém (volitelný), prosím. Je to velmi traktovatelné a velice šťastné, že se jen tak točí. Žádné náhlé vypuknutí temperamentu. Pokud samozřejmě nepřistupujete k botě, vybuchne z 25 na 80 v tom, co vypadá jako 3 sekundy. A to je to, co auto líbí. Můžete cítit, jak se řezání elektroniky stává ovladatelnějším. Řízení se zvětší. Celá věc se stává naživu. Takovým silným bodem je to, že umožňuje bezpečné převzetí a velmi rychle vás vyvede z problémů. Ale i když je to zřejmě nejrychlejší bod, který byste mohli koupit, nemůžete na plných silnicích jednoduše řídit svůj plný potenciál. Musíte najít spoustu prázdných, zkroucených silnic, někdy brzy ráno, když není nikdo kolem, vyčerpat nějaký adrenalin a riskovat vaši licenci. Nebo omezte zábavu na sledování dnů. Každodenní den znamená, že se v levém nebo středním pruhu dostaneme po celé délce a průměrně okolo 20mpg na Superunleaded. A pokud uvíznete v F frontu na dálnici, můžete skutečně sledovat, jak se jehla palivoměru pohybuje dolů. Takže ano, můžete zvednout váš hlas o pár oktáv a nekonečně diskutovat o jemnějších bodech, jakým vozidlo jde a zachází s nejnovějším Impreza WRX STI. Ano, můžete občas zařadit testovací krk a krk na den sledování. Ale skutečně EVO IX je symbol stavby mladého muže, aby zaparkoval mimo Slug a hlávkový salát, zatímco nepije nic alkoholu uvnitř. Doufejme, že někdo tam bude stejně ohromen jako děti z okolí.
100%