100%
Obsah
Řidičské dojmy
U modelu EVO IX převzal společnost Mitsubishi Bilsteinové odpružení a diferenciál aktivního středu řady EVO VIII MR s novými zadními pružinami, které snižují výšku vozu a umožňují lepší ovládání "Super Active Yaw Control". Systém MIVEC s variabilním časováním ventilů je pro EVO nový, zlepšuje dýchání při vysokých otáčkách a odezvu škrtící klapky při nízkých otáčkách motoru. Mimo to jsou jemné revize přední mřížky a zadního nárazníku, karbonové vlákno se dívá na spojler a vnitřní…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Recenze automobilu
Vydal jsem EVOs předtím. Nejpamatlivější je EVO VIII FQ400, na neznámé trati, s instruktorem, který stále držel kola a ukázal mi linky ve vánici. Někdy jsem ani nemohla vidět strany trati, aniž bych se zajímala o další roh, takže se mě o to auto neptej. EVO IX je poslední a poslední z dlouhé řady EVO, která logicky začala s EVO 1, vozem s pohonem všech kol s výkonem 247 koní, postavené tak, aby vyhovovalo předpisům rally skupiny FIA Group, a dostalo se tam a bojovalo proti Imprezas. EVO II…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Brilantní manipulace, trakce, držení vozu a zrychlení. Bezproblémově rychlý vůz typu point-to-point za všech okolností.
- Možná budete potřebovat kreditní kartu společnosti Tommi Makinen. Váš řidičský průkaz může být ohrožen. Neopatrná údržba bude znamenat velké potíže.
100%