Stejně jako přední Honda Jazz, nový Colt a jeho sesterský vůz SMART Forfour přinesli na malé hatchbacky čerstvý vzduch. (Více o ventilačním systému později.) Nejprve jsem seděl v zadní části jedné pro odpočinek na autosalonu a byl ohromen množstvím místnosti tam. Je to správný, pohodlný pětimístný; tvrzení, které nelze říci o vozidlech jako je nový Audi A6, Volvo S60 a mnoho dalších velkých motorů s malým interiérem. Kromě toho je všestranný. Zadní sedačka je rozdělena na 60/40 a každá polovina skluzů, přehybů, spadne a zcela odstraní. Při obou stranách je vůz přeměněn na plochou van. Přední sedadla jsou také pohodlná s výškově nastavitelným volantem. A čtvrté sloupky sloupku A účinně odstraňují případné nevidomé. Na palubní desce je dobré podívat se spoustou užitečných cubbyholes. Plasty jsou dobré kvality. A v noci se vše rozsvítí do jakési translucentní záře. V £ 8,995 1.1 Classic jsem řídil malý tříválcový zážehový motor, který musí tvrdě pracovat. Ale je to malá věc s dostatečným kroutícím momentem, který přilákal auto za slušným tempem, a to podle standartního výletního počítače, který většinu času přináší 35 až 40mp. Její sportovní auto samozřejmě není a předstírá, že je. Řízení je lehké, bez velkého pocitu. Ovšem s normálními rychlostmi se zachází slušně. Neodváší tím, že je ve svých reakcích příliš pomalý. Je to lepší než průměr. Splácení je vynikající kvalita jízdy; něco, co to předčí nejlepšímu ve třídě Honda Jazz. Větrná soustava je vynikající, což jsem byl vděčný za nejžhavější dny v Anglii od června, protože nebyl žádný aircon na 1.1 Classic. Rádiové a jedno-slotové CD fungují dobře. Velké zrcátka poskytují nádherný výhled za oběma boky. Takže bez zóny? No dobře. Moje auto mělo zvládnutí. Při velkých rychlostech a jen s mírným bočním vítem se řízení zlehčilo, takže se úplně uvolnil. A ohebné kroužky vzadu daly příliš mnoho zadního řízení. Takže příliš málo vstupu řízení na jemném ohybu na dálnici dostalo chvost. Ačkoli to nebude obtěžovat ty, kteří se drží na 70, mohlo by to děsit několik řidičů, kteří překračují rychlosti, do nadměrné korekce, s hroznými následky. Buďte proto varováni.
80%