MINI vždy excelovali, pokud jde o manipulaci a Paceman nese některé z charakteristik hatchbacku. Existuje stejné rychlé a rychlé řízení spolu s pěkně pozitivní převodovkou z šestistupňové manuální převodovky. Existuje také spousta úchopů na přední straně, takže můžete šťastně hodit do koutek s velkou důvěrou. Je to určitě auto, které se můžete bavit. Jízda je poměrně pevná, jak byste očekávali od "sportovního" kupé, a občas je to trochu nerozhodně. Standardně MINI vybavil Paceman se sportovním odpružením z Countrymanu spolu s 10 mm dolní výškou jízdy a jistě si to všimnete. Můžete však zvolit standardní výšku zavěšení a jízdy jako volbu bez nákladů. Pokud chcete pohodlí, je to lepší volba. Řada Paceman je vybavena známým motorem řady MINI. K dispozici jsou Cooper, Cooper S a Cooper D, které jsou poháněny motorem o objemu 1,6 litru. Model Cooper SD získá 2,0-litrový naftový a točivý moment 143PS a 305Nm. Pohon ALL4 na všech čtyřech kolech je k dispozici i na všech modelech Cooper plus a JCW verze Pacemanu. Pokud je to ekonomika, po níž jste se rozhodli, Cooper D je model, který si vyberete. S jednotkou 112PS by měla jednotka nabízet slušný výkon a dobrou sílu. Nejlepší součástí je však oficiální ekonomická postava o objemu 64,2 mpg s obsahem CO2 jen 115 g / km. Ne všechny motory jsou stejně výkonné a volba automatické převodovky výrazně zhoršuje ekonomiku. K dispozici u všech motorů, šestistupňová automatická funkce činí ekonomiku dramaticky pokles a CO2 náležitě stoupá. Překvapení dané nejmodernější automatiky je nyní efektivnější než jejich manuální ekvivalenty. Model Cooper S se standardním pohonem předních kol s šestistupňovým manuálem bude pravděpodobně populární volbou. Je to skvělý motor a dokonale se hodí k obrazu MINI. Přeplňovaný agregát má spoustu koktejlů a dobře se táhne také od nízkých otáček, takže nemusíte pracovat těžko, abyste si mohli vychutnat výkon. Na papíře to udělá za 7,5 sekundy rychlostí 0-62 km / h a bude se cítit vhodně blábolí. Bude šťastně převeden na červenou čáru, ale zůstane zdokonalený a nikdy nebude znít stresově. Je tu i pěkná výfuková poznámka, ačkoli to dělá pop a hřmátko, když vystupujete ze síly, i když jen řídíte jemně, což se brzy stane otravným.
60%