Jeden z nich je zjevně ani tak rychlý ani tak zábavný jako Cooper nebo Cooper D. Ale na stejných dobrovolných pneumatikách Goodyear Excellence 195/55 x 16 je stejný jako Cooper D. A navzdory nižším celkovým rychlostem 25 km / h na 1000 otáčky za minutu v 6. místě, silniční hluk na dálnici vypadal poněkud tlumenější než v Cooperu D. Možná kvůli kombinaci zapalovače a vyšších otáček, částečně utopení pneumatiky. Porovnal jsem to přímo s "mým" 207 GT THP 150 a přestože SWMBO upřednostňuje jízdu 207 na svých 17 "kolech, myslel jsem si, že se jedná o víc nárazů na kryty šachet a volnějšího pohonu. původně ve srovnání s Cooperem SI vybočoval minulý listopad, takže myslím, že Herr Radibojevic skutečně získal nové MINI, které se řídí marketingem, jak to říká, a musím zkusit další Cooper S, tentokrát na 16 "kolech. A nejsem si jistý, jestli se to ozve. 25 mil za hodinu na 1000 otáček za minutu dává příjemnou relaxovanou plavbu, ale je to úplně bezvadná. A toto přetížení pro výstup napájejí zpět cestu dolů krabičku, čímž je třetí méně použitelná, než by měla být. Možná, že snížení konečné jízdy jen trochu pomůže, i když by to mohlo také ovlivnit spotřebu paliva a produkci CO2. Přesto se mi líbil MINI One. Měl jsem radost z pocitu přímého způsobu jízdy. A když jsem to měl, viděl jsem stovky MINI na silnici. Nový model. Starý model. Zdálo se, že jsou všude. BMW postavilo více než milion z nich. I když jsou mnohem dražší automobily než původní model Mini 1959, zdá se, že se hodí stejným způsobem k našemu mnohem bohatšímu životnímu stylu 21. století. A přinejmenším BMW vydělává z nich peníze. Něco, co BMC nikdy nedělalo.
80%