Je to způsob, jakým auto jde, což způsobilo velmi smíšenou reakci. I přes šestistupňovou převodovku není 75bhp hodně, i když je podpořeno kroutícím momentem 133lb ft při 2000 otáčkách za minutu. 0-60 trvá 13,6 sekundy. A maximální rychlost je přesně 100. Pomalejší než zapalovač Toyota Yaris, ze kterého pochází dieselový motor s hladkým řetězovým vačkem 1.4. S šestistupňovými rychlostmi, které můžete hrát s pětky Toyoty, můžete je řadit na točivém momentu mezi 2 000 a 4 000 ot / min. Stačí, když se neztratíte ve třetím místě pod 1000 otáček za minutu, nebo budete držet mléko. Je to opravdu bažina a když to dělá druhý je jen trochu příliš krátký. Takže v tom nemůžete opravdu bzučet stejně jako MINI Cooper nebo dokonce MINI One benzín. Nicméně, co můžete udělat, je jezdit z Londýna do Skotska. Při rychlosti okolo 30 milisekund za 1 000 ot / min v 6. místě (v porovnání s jinými MINI v porovnání s 21 mil / hod), je to nejpohodlnější a nejpříjemnější MINI na dálnici. Některé z kusů uvnitř nejsou tak, jak jsem si je pamatoval z motorových výstav. Stejně jako sloupové stopky, které vypadají jako něco ze soupravy Airfix "Starship Enterprise". Stejně jako hrozné tlačítka Steptronic na volantu MGF. A stylizovaná konstrukce před převodovkou, která by mohla obsahovat cubbyholes, ještě není. Přesto jsem se zvědavě začala líbit žlutě. Myslel jsem, že MINI ve žluté podobě vypadá jako beznadějný hrnček špinavých panelů. Celý žlutý MINI DI na mě rostl jako řada zlatých narcisů. Dostal jsem přibližně 44,4 MPa, včetně sedění v mnoha dopravních zácpách, takže 50 mph + by měla být normou, která se velmi dobře srovnává s motorem MINI Cooper 32. S volitelnými hodnotami ve výši 1 685 liber, můj MINI D pracoval na silnici 13 075 liber, což je o 425 liber méně než MINI Cooper, který jsem před dvěma lety vedl. To je sakra spousta peněz pro ekonomické auto. Ale pokud chcete, aby MINI vypadal a ovládal, s lepšími mpg a slušnými rychlostními rychlostmi, MINI D je pro vás MINI.
60%