60%
Obsah
Řidičské dojmy
Je to způsob, jakým auto jde, což způsobilo velmi smíšenou reakci. I přes šestistupňovou převodovku není 75bhp hodně, i když je podpořeno kroutícím momentem 133lb ft při 2000 otáčkách za minutu. 0-60 trvá 13,6 sekundy. A maximální rychlost je přesně 100. Pomalejší než zapalovač Toyota Yaris, ze kterého pochází dieselový motor s hladkým řetězovým vačkem 1.4. S šestistupňovými rychlostmi, které můžete hrát s pětky Toyoty, můžete je řadit na točivém momentu mezi 2 000 a 4 000 ot / min. Stačí, když…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Recenze automobilu
Bylo to dva roky, co jsem řídil MINI. To dávno. Přesto jsem si vzpomněl na zábavu, kterou jsem měl. Každá kontrola je ostrá a okamžitá. Řízení, spojka, převodovka se cítí jako rozšíření. Žádná smrt vůbec. Inženýři se velmi snažili, aby se cítili jako motokáry. A uspěli. V tomto ohledu je MINI D stejný. Nejmenší škubání na volant a něco se stane. Stejně jako modifikovaný van MINI, který jsem vlastnil ve vzdálené minulosti. Někdy, na standardních pneumatikách, na dlouhých, rychlých zatáčky, může…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- MINI s vznětovým motorem řetězové vačky Toyota Yaris a 6stupňovou převodovkou.
- Bit pomalu. Žádná standardní a / c. Vyžaduje nákladné vylepšení specifikací, které jsou žádoucí.
60%