Pokud se rozhodnete koupit svůj MINI Countryman s velkými hliníkovými koly, je jízda hladká a pohodlná na nerovných cestách díky pružnému zavěšení a zvýšené výšce jízdy. Navíc vysoká jízdní poloha znamená, že celková viditelnost je dobrá. Auto je založeno na rozšířené verzi Clubmanu a to znamená, že MINI dokázal dát mnohem většímu Countrymanovi nějaký dynamický pizazz standardního poklopu. Řízení je lehké, komunikativní a velmi přímé. To znamená, že řidič může s jistotou postavit Countrymana do zatáček a skutečně cítit, co se děje. Je smutné, že i když má menší řízení vozu menšího, nemá své celkové ovládání karoserie. V ohybech je zklamáním množství karoserie, zatímco úrovně uchopení, dokonce i ve verzi ALL4, jsou nižší, než byste mohli očekávat. Všechno to souvisí s 10 cm dodatečné výšky, která zvyšuje těžiště a dělá to všechno v ohybech trochu poněkud ponižující. Ale vraťte to zpátky a je to stále dobré auto, které řídíte, zvláště ve městě. Výkon je v pořádku, spíše než výjimečný. Nejlepší cestou k rychlému countrymanovi je jít na Cooper S nebo John Cooper Works, které jsou 185PS a 215PS. Oba jsou rychlý v přímce, ale trpí mírně od Countryman-typický nedostatek zážitku faktor v zákrutách. Řekli bychom, že je to pravděpodobně spíše na špičce menšího auta, které se snaží napodobit. Verze 2.0 Cooper Cooper SD se může pochlubit 140 koní, ale to není dost důvod k ospravedlnění "S" moniker. Zrychlení z 0-62 km / h trvá 9,3 sekund a zatímco je hladké a rafinované s dobrou střední polohou, není to sportovní model. Pokud chcete diesel, 1,6-litrový Cooper D s výkonem 110 koní je mnohem lepší - není to mnohem pomalejší, mnohem úspornější a dokonce ještě rafinovanější. Systém ALL4 funguje dobře a je dobrou sázkou, pokud jste někdo, kdo žije v zemi, nebo se pravděpodobně ocitnete v oblastech s nízkou přilnavostí pravidelně. Variabilně rozděluje výkon na všechna čtyři kola, někde mezi 50/50 přední / zadní a 100% vzadu - to vše závisí na podmínkách. Je třeba mít na paměti, že model ALL4 je standardní pro modely JCW, ale je volitelně na modelech Cooper S, Cooper SD a Cooper D Countryman. Zdvojené zavěšení a volitelný systém ALL4 s pohonem všech čtyř kol znamenají, že je možné vzít venkovský off-road, ale není to tak dobré jako Mazda CX-5 v této oblasti.
80%