Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mini

Recenze a test Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

Recenze automobilů Recenze Mini Recenze Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

80% Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Pokud se nic nedotknete, chová se jako jakýkoli jiný sportovní vůz "Zdraví a bezpečnost" s výkonem 211 koní a celkovou hmotností 1 130 kilogramů. Všechny druhy iniciálků a zkratek dohromady spočívají v tom, že je to takový motor, který může někdo řídit a nikdo se nemůže dostat do problémů. Ale pak je pár knoflíků. Stiskněte tlačítko "Sport" a odezva škrticí klapky a řízení se stane ostřejší, ale nezískáte žádný "pocit". Stiskněte tlačítko DSC na 1 sekundu a zvýšíte úroveň, při níž elektronika vstoupí na silnici. Stiskněte tlačítko DSC po dobu 3 vteřin a je to jako otevření lvové klece, protože ztratíte jak elektronickou kontrolu stability, tak i trakci a udržení vozu na silnici je pak až k vám. Na trati, to je to, co musíte udělat, abyste získali co nejvíce odpovědí a nejvíce zábavné z auta. Všechno pak přichází k základní fyzice a jak dobře jste při vyrovnávání různých sil. Můžete otáčet kola, drift, pokusit se otáčení ruční brzdy. Vynáší chuligána v autě. To je v pořádku, když jste na trati, kde se můžete naučit každý nuance a zvlnění. Ale to není v pořádku na veřejné silnici plné překvapení. Pak se dostanete do potíží. Vzhledem k tomu, že točivý moment automobilu řídí a tramlines jako starý Mk II Golf 16v vylepšený na 200 koní. Každá změna povrchu bude mít to přesouvání a squirming všude na místě. Takže nejlépe nechte to v Sportu (pokud chcete) a jednoduše vypněte první stupeň DSC. Pak je rychlá a kontrolovatelná. Ale stále si musíš pamatovat, že máš 211PS a 280Nm točivý moment a podáváš přední kola malého auta. Na venkovských silnicích je přirozené tempo rychlosti 80 mph, při kterém je jehla centrálního rychloměru 160 mph přesně vertikální. Stejně jako u MINI Cooper S, 80 se v normálním autě cítí jako 60 a musíte věnovat pozornost skutečnosti, že jedete rychleji o 20 mph. Motor není vůbec špičkový, takže máte okamžité zrychlení ve všech převodových stupních, dokonce i v 6., což vám dává rozumné jízdy rychlostí 25 km / h na 1000 otáček za minutu. V závěsu není příliš pohyb. Není to záda, přestože se jedná o pneumatiky 205/45 na 17 "kolech, ale nedokáže absorbovat náhlé zvlnění. Na naší trase se objevil náhlý nevýrazný hrb, který měl na zemi jako králík a dokonce se všemi systémy tam je limit na to, jak moc chytrá elektronika může ovlivnit omezené cestování na pozastavení.Nedláhejte mě špatně.Nebujím žádné stížnosti.Uvedli to a jednat přesně tak, jak Cooper S JCW by měl jít a zvládnout, poskytuje obrovskou zábavu pro řidič a jízda na očích pro cestujícího s touto talířovou rychlostí rychlostí 160 km / h přímo před ní (nebo jeho) tváří. Na prospěch se jim podařilo všechno to udělat, ale přesto si osvědčily auto na 165g / km CO2 a 40,9 mv kombinaci.Takže zábava vás nenarazí do kapsy v provozních nákladech.Není to dražší daň a pohonné hmoty než Vectra pana 40 km / h, který jste vyrazili předtím, než si uvědomí, že jste ve svém zrcadle Cooper S JCW jde do prodeje dne 22. července. Bohužel potápění, střelba, pes milující, kriketování hoo ligy s trochou soupravy, které se budou muset vypořádat, budou muset čekat až do příštího roku pro Clubman JCW, protože je čas na to, Hlavní věc o tomto vozu je, že není třeba jít do WRX STI, nebo EVO nebo Caterham, nebo Elise nebo Boxster nebo 350Z získat nějaké vlasy-zvedání zábavy. Nyní to můžete udělat v MINI. Ne každý se bude zajímat o technické detaily vozu, takže jsem je oddělil. Motor je posílen z 175 na 211 koní tím, že se v závodním autě MINI CHALLENGE vyvíjí řada vylepšení. Základní slitinový blok se železnými mokrou vložkami zůstává stejný. Sací ventily a sedadla byly vylepšeny, aby odolaly vyšším teplotám motoru. Písty jsou zesíleny a tloušťka stěny válcové hlavy je zvýšena. Přívod vzduchu je zdokonalen jiným senzorem průtoku vzduchu, vzduchovým potrubím a větším přívodem vzduchu. Silnější a větší dvoumotorový turbodmychadlo je vybaveno nabíjecím tlakem zvýšeným o 0,9 až 1,3 baru. A nový, volněji tekoucí výfukový systém přináší zpětné zvukové efekty "klepání, prasknutí a pop". K dosažení výsledné síly a točivého momentu dolů na silnici nebo trať za všech podmínek byl použit elektronický uzávěr řízení diferenciálu. Při zrychlování z hladké vrstvy na hladkém povrchu elektronicky řídí točivé vnitřní kolo, aby se zajistilo, že je nejvíce přilnavá síla. Neprořízne výkon motoru. Dynamické ovládání stability a řízení dynamické trakce se provádí buď v režimech spoilsportu, nebo v polořadovce "Polo spoilsport". A na nerovných silnicích ve Velké Británii důrazně doporučuji alespoň polokolapsové nastavení.

Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

Recenze automobilu

Při startu ve Španělsku v roce 2006 jsem našel originální předvýrobku R56 Cooper S velkým antiseptikem. Byli jsme slíbeni, že máme kousek s kartou, a my máme něco s co nejvíce pocitů jako televizní dálkové ovládání. Tak jsme to řekli, a zdálo se, že vedoucí projektu MINI Horst Radibojevic to přijal na srdce. Ujistil se, že výrobní auta jsou mnohem zábavnější. Ale teď je to skoro jako kdyby pan Radibojevic ztrácel spánek nad našimi přestupkami. Vzhledem k tomu, že 211PS John Cooper Works je…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013
  • Mini Cooper S JCW R56 2008 - 2013

Závěrečné hodnocení

  • Velmi rychlá a pobuřující zábava, přesto přesto vydává rozumné 165g / km a má potenciál pro 40mpg. K dispozici jako poklop, kabriolet a Clubman.

  • Nemá rád nerovné povrchy. Peníze vynaložené na drahé možnosti, které pravděpodobně nebudou vidět znovu.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Mám pár tipů na auta a nemohu se rozhodnout. Mám rodinu. Jsem rybář a v autě budu vozit mnoho vybavení. Roční nájezd do 20000 km manuální převodovka. Jak jsou na tom mnou vybrané modely se spolehlivostí a spotřebou? Jaké auto by jste mi doporučil? Subaru Outback, Mazda 5, Matda 6 a Toyota Avensis. Děkuji MP.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2336 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1333 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 800 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 722 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2336
    • Škoda Fabia 1333
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 800
    • Škoda Superb 722
    • Ford Focus 492
    • Hyundai i30 468
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 347
    • Kia Cee´d 330
    • Volkswagen Tiguan 327
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 317
    • BMW Řada 3 294
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 284
    • Renault Mégane 282
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 251
    • Kia Sportage 243
    • Peugeot 308 239

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7530
    • Volkswagen 3922
    • Ford 2417
    • Peugeot 1712
    • Hyundai 1493
    • Renault 1355
    • Citroën 1227
    • Opel 1210
    • BMW 1073
    • Mercedes-Benz 987
    • Kia 921
    • Audi 880

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing