Pokud se nic nedotknete, chová se jako jakýkoli jiný sportovní vůz "Zdraví a bezpečnost" s výkonem 211 koní a celkovou hmotností 1 130 kilogramů. Všechny druhy iniciálků a zkratek dohromady spočívají v tom, že je to takový motor, který může někdo řídit a nikdo se nemůže dostat do problémů. Ale pak je pár knoflíků. Stiskněte tlačítko "Sport" a odezva škrticí klapky a řízení se stane ostřejší, ale nezískáte žádný "pocit". Stiskněte tlačítko DSC na 1 sekundu a zvýšíte úroveň, při níž elektronika vstoupí na silnici. Stiskněte tlačítko DSC po dobu 3 vteřin a je to jako otevření lvové klece, protože ztratíte jak elektronickou kontrolu stability, tak i trakci a udržení vozu na silnici je pak až k vám. Na trati, to je to, co musíte udělat, abyste získali co nejvíce odpovědí a nejvíce zábavné z auta. Všechno pak přichází k základní fyzice a jak dobře jste při vyrovnávání různých sil. Můžete otáčet kola, drift, pokusit se otáčení ruční brzdy. Vynáší chuligána v autě. To je v pořádku, když jste na trati, kde se můžete naučit každý nuance a zvlnění. Ale to není v pořádku na veřejné silnici plné překvapení. Pak se dostanete do potíží. Vzhledem k tomu, že točivý moment automobilu řídí a tramlines jako starý Mk II Golf 16v vylepšený na 200 koní. Každá změna povrchu bude mít to přesouvání a squirming všude na místě. Takže nejlépe nechte to v Sportu (pokud chcete) a jednoduše vypněte první stupeň DSC. Pak je rychlá a kontrolovatelná. Ale stále si musíš pamatovat, že máš 211PS a 280Nm točivý moment a podáváš přední kola malého auta. Na venkovských silnicích je přirozené tempo rychlosti 80 mph, při kterém je jehla centrálního rychloměru 160 mph přesně vertikální. Stejně jako u MINI Cooper S, 80 se v normálním autě cítí jako 60 a musíte věnovat pozornost skutečnosti, že jedete rychleji o 20 mph. Motor není vůbec špičkový, takže máte okamžité zrychlení ve všech převodových stupních, dokonce i v 6., což vám dává rozumné jízdy rychlostí 25 km / h na 1000 otáček za minutu. V závěsu není příliš pohyb. Není to záda, přestože se jedná o pneumatiky 205/45 na 17 "kolech, ale nedokáže absorbovat náhlé zvlnění. Na naší trase se objevil náhlý nevýrazný hrb, který měl na zemi jako králík a dokonce se všemi systémy tam je limit na to, jak moc chytrá elektronika může ovlivnit omezené cestování na pozastavení.Nedláhejte mě špatně.Nebujím žádné stížnosti.Uvedli to a jednat přesně tak, jak Cooper S JCW by měl jít a zvládnout, poskytuje obrovskou zábavu pro řidič a jízda na očích pro cestujícího s touto talířovou rychlostí rychlostí 160 km / h přímo před ní (nebo jeho) tváří. Na prospěch se jim podařilo všechno to udělat, ale přesto si osvědčily auto na 165g / km CO2 a 40,9 mv kombinaci.Takže zábava vás nenarazí do kapsy v provozních nákladech.Není to dražší daň a pohonné hmoty než Vectra pana 40 km / h, který jste vyrazili předtím, než si uvědomí, že jste ve svém zrcadle Cooper S JCW jde do prodeje dne 22. července. Bohužel potápění, střelba, pes milující, kriketování hoo ligy s trochou soupravy, které se budou muset vypořádat, budou muset čekat až do příštího roku pro Clubman JCW, protože je čas na to, Hlavní věc o tomto vozu je, že není třeba jít do WRX STI, nebo EVO nebo Caterham, nebo Elise nebo Boxster nebo 350Z získat nějaké vlasy-zvedání zábavy. Nyní to můžete udělat v MINI. Ne každý se bude zajímat o technické detaily vozu, takže jsem je oddělil. Motor je posílen z 175 na 211 koní tím, že se v závodním autě MINI CHALLENGE vyvíjí řada vylepšení. Základní slitinový blok se železnými mokrou vložkami zůstává stejný. Sací ventily a sedadla byly vylepšeny, aby odolaly vyšším teplotám motoru. Písty jsou zesíleny a tloušťka stěny válcové hlavy je zvýšena. Přívod vzduchu je zdokonalen jiným senzorem průtoku vzduchu, vzduchovým potrubím a větším přívodem vzduchu. Silnější a větší dvoumotorový turbodmychadlo je vybaveno nabíjecím tlakem zvýšeným o 0,9 až 1,3 baru. A nový, volněji tekoucí výfukový systém přináší zpětné zvukové efekty "klepání, prasknutí a pop". K dosažení výsledné síly a točivého momentu dolů na silnici nebo trať za všech podmínek byl použit elektronický uzávěr řízení diferenciálu. Při zrychlování z hladké vrstvy na hladkém povrchu elektronicky řídí točivé vnitřní kolo, aby se zajistilo, že je nejvíce přilnavá síla. Neprořízne výkon motoru. Dynamické ovládání stability a řízení dynamické trakce se provádí buď v režimech spoilsportu, nebo v polořadovce "Polo spoilsport". A na nerovných silnicích ve Velké Británii důrazně doporučuji alespoň polokolapsové nastavení.
80%