Ačkoli MINI Cooper není ve skutečnosti velmi rychlý a většina vozíků s objemem 2,0 litru zůstane s sebou mimo dosah světla, tak se POVĚDÍ rychle. Tak rychle, že se zdá, že všichni ostatní zpomalili. Udržování vozu je úžasné a nemusíte zpomalovat rohy. Problém je, že všichni ostatní dělají, což znamená, že v dopravě jste vždycky někdo zalepený. Možná jsem měl špatný den. Stejně jako v den, kdy každý nevidomý neagentář v Surrey vstoupil do Hondy Civics a připojil se k nárazníku 30 mph na nárazník konvoj přes všechny nejlepší zatáčky. A diví se, proč se jejich pojištění zvyšuje o 10 procent za každý rok věku nad 75 let. MINI Coopers nemají rádi dálnice. Dostávají se k nim dostatečně rychle: dolů po silnici, zvedněte rychlost a zip na místo jako blesk. Pak je to po všem, protože i když rychlost kolem 21 mph za 1000 otáček za minutu, věc trčí jako Victor Meldrew při cestovní rychlosti a chmel jako pogo hůl. Zdá se, že jsou ještě horší na "Sports Suspension Plus". A ještě horší je to na velmi chutných 17-ti kolech, které si fotbalisté z Premier Division zřejmě vybírají. Neupozorňujte na praktičnost. MINI jsou přísně 2 + 2s, a to pouze pokud jste všichni dobře pod výškou šest stop. Také jsem zprůměroval pouhých 32,25 mpg, což není brilantní, ale reflektovalo spoustu krátkých jízd v městě. Auto vyrůstá na vás. Naučíte se jeho smysly a limity a přizpůsobte se tomu nejlepšímu způsobu, jak to zvládnout. Použiješ nějakou výmluvu, aby ses dostala na silnici. Na konci mého týdne s tmavě modrým MINI Cooper jsem byl v lásce a zoufale pracoval na tom, co prodávat, abych si mohl koupit jeden pro sebe. S volitelnými hodnotami ve výši 2 000 liber, můj MINI Cooper pracoval na silnici ve výši 13 500 liber. To se může zdát jako hodně pro malý hatchback. Ale pro sportovní vůz to není moc. A žádný malý sportovní vůz, o který bych si myslel, je něco tak zábavného řídit. To je nejlepší způsob, jak to shrnout. MINI Cooper je nejúžasnější auto, které jezdí.
80%