80%
Obsah
Řidičské dojmy
Z toho, co jsem četl u jiných lidí, by vám bylo odpuštěno, že si myslíte, že MINI Cooper diesel je nejmenší zábava nových MINI. Přesto jsem to považoval za zábavné. Hodně z toho bylo standardní nešportové zavěšení a 16 "kola Chili Pack s pneumatikami Goodyear Excellence 195/55, spíše než větší 17" kola s méně gumou mezi nimi a silnicí. A myslím, že jsem zvyklý na výkonové charakteristiky vznětového motoru PSA 1.6 16v s výkonem 110 koní, který je nyní ve voze od Citroenu C3 až po…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Největší hluk, který slyšíte z tohoto nového MINI, je řev pneumatik na asfaltu. A na něčím méně než vynikajícím povrchu jsou ty runflaty Goodyear Excellence velmi drsné. Cítíš každou oblázku, kterou uvízli na asfaltu. Každý hřeben. Každý kus rozbitého povrchu. Každá poklop šachty. A přes přepážky přesahující metry byla to pozitivně bolestivá. SWMBO se vůbec nelíbilo. Zdá se tedy, že dostanete pocit MINI, což je cena, kterou musíte zaplatit. V kufru je dost místa pro velký kufr, jak jsem našel…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Ať už se MINI Cooper S nepodařilo, testovali jsme se v říjnu, nyní se zdá, že to opravili. Cooper Diesel, který jsem právě vrátil, byl přesně tak, jak si myslím, že by měl být MINI. Myslím, že při řízení předprodukčních vozů jsme museli být morče. BMW zkoušela různé kombinace odpružení a pneumatik, aby zjistila, které z nich bychom považovali za nejpřijatelnější. To by vysvětlovalo, proč vedoucí projektu MINI Horst Radibojevic chtěl, aby nás všechny zkoušeli v kávové přestávce v polovině…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Nízké emise znamenají levné silniční daň. Dlouhé ozubení tak uvolněné na dálnici. Výkonnost verze Cooper SD je skvělá zábava.
- Tichý motor na dálnici rozezní pneumatiku. 17-palcová kola se nejlépe vyhnuly. Klimatizace nebyla standardně vybavena až do ledna 2009.
80%